Wpis z mikrobloga

W redakcji zagościł Peugeot 508SW ze 130-konnym HDi i automatem. Nie jest to może demon prędkości, ale dynamika i przyjemność jazdy na niezłym poziomie, zwłaszcza że jest 300 Nm. Zawieszenie ładnie wybiera nierówności, nie ma tutaj nadmiernej sztywności. Dobre zestawienie dla osób, które dużo w trasie. Z fajnych rzeczy - aktywny tempomat z utrzymaniem pasa ruchu no i genialny i-cockpit. Ta mała kierownica jest świetna.
To HDi można też zachipować na +- 160 KM i 370 Nm.

#peugeot #samochody #motoryzacja #hdi
francuskie - W redakcji zagościł Peugeot 508SW ze 130-konnym HDi i automatem. Nie jes...

źródło: comment_1635750841C9ha77gitUkSBXZYUWb0Bh.jpg

Pobierz
  • 14
@francuskie autko ciekawe stylistycznie. Miałem brać wersję 225KM (bez hybrydy), ale wybrałem się na jazdę próbną. To była dobra decyzja bo:
- widoczność w samochodzie jest słaba
- przy moich gabarytach (185cm i sportowa sylwetka) jest ciasno, ponadto czułem dyskomfort z tego powodu i szklany dach nie pomagał
- kierownica + widoczność na wszystkie dane z i-cokpit to jakiś żart - trzeba idealnie wycelować by były one widoczne. Musisz ustawić się tak
To HDi można też zachipować na +- 160 KM i 370 Nm.


@francuskie: Zajebiście. Kupuję nowe, mocno przedrożone swoją drogą auto segmentu D i muszę je czipować żeby jakoś jeździło.

Pyszna rada wujku.
@Halba: wnętrze jest zabudowane ale na ciasnotę nie można narzekać. Co do i-cockpitu uważam to za najlepsze rozwiązanie jakie można zrobić. Wygodne i uprzyjemnia prowadzenie samochodu.