Wpis z mikrobloga

Ja to bym widział tak:
1. Powinniśmy mieć wybór który zestaw farmimy
2. Mogłoby być 1 element na dany dzień tygodnia, a w sobotę i niedzielę wszystkie
3. Zrównać szansę na każdą statystykę
4. Usunąć/solidnie zbufować płaskie statystyki
5. Dobry by był jakiś przedmiot do rerolownia, ale niech zostanie jak jest, jeśli wprowadzą chociaż 2 z powyższych

#genshinimpact
Pobierz
źródło: comment_1634939282nL3alTwVir1bYAS877NeHR.jpg
  • 11
@mat759: proste, niech 10 tych samych itemów pozwala zrobić bazę z mainstatem i 3 wybranymi substatami(może 15 dla 4 substatów). Rolowanie na statach przy ulepszaniu zostawiamy(dla minmaxerów i endgamowego progresu). Żeby nie było że op to niech kosztuje to resin/jeden artefakt na tydzień
@mat759: 57 AR here, całkowicie przestałem robić domeny na 55 AR czyli parę miesięcy temu. 900 złotych artefaktów w plecaku i zero chęci do grzebania w tych śmieciach.

Szanse na wypadnięcie konkretnej statystyki muszą być zrównane bo to co mamy teraz to jest jawne #!$%@? nas w dupę, do tego Flat ATK i Flat DEF usunięte z gry.

Nad wymienianiem artefaktów tak żeby zrobić jeden mocniejszy też myślałem, ale w sumie
Pobierz
źródło: comment_1634943941EsdTjeIZyNq4f05vsVob3E.jpg
@Elec: No i kolejny dobry pomysł. Mihoyo musi na JUŻ coś z tym zrobić. Wolę rozwijać postacie których może nigdy nie wykorzystam niż farmić tygodniami artefakty, aby cokolwiek dobrego trafić.
@mat759: Nigdy nie zmienią artefaktów a przynajmniej nie tak jak se ludzie marzą. Losowe artefakty/gemy/ekwipunek są tak samo oczywiste w gachy jak rollowanie postaci.

Jakoś człowiek na luzie ma zrobione postacie co chce, bronie pomimo tego że się grinduje artefakty. ¯\_(ツ)_/¯
@mat759: Nie każda postać potrzebuje 4-seta żeby robić dimidż, często 2 glad/shim + 2 elementowe/no wystarczają żeby postać biła no i jest 5 slotów żeby można było offsetowo coś wrzucić.

Na przykład mam 5 czapek gladiatorowych CR + 20-30% CD i nawet jak chcę 8 postaci ubrać na abyssa albo coś se wziąć do pobiegania to nie ma problemu żeby złożyć szybki bonus od gladiatora i zostają 3 sloty żeby coś
@internet_user7: Ja farmię tak, że czekam, aż wpadną 4 elementy z odpowiednią główną statystyką z pożądanego setu, dobieram jeden z brakujący artefakt (zwykle goblet) i włąla! NIGDZIE nie używam circletu z krytami, wiem sporo tracę, ale wydaje mi się, że wsadzając tam atak mam bardziej uniwersalny artefakt. Z resztą do eksploracji i fabuły wystarczy cokolwiek. Do Inazumy Amber była moim głównym DPSem, więc będzie dobrze. Zwłaszcza, że teraz jest nim Klee
@mat759: Z atakiem jest taki problem że bardzo łatwo go zgarnąć z buffów/konstelacji/broni itp. Z atakowym zegarkiem, czapka atk% daje może z 250-350 ataku gdzie taka np. sara daje 600 na luzie, benett po 1200, aktywowane noblesse i millelith to +40% atk, ttds +48% i można by wymieniać w nieskończoność. Imo krytowe czapki są bardziej uniwersalne bo praktycznie każdy dps nie pogardzi krytem a bez broni/ascendu krytowego jedyne miejsce żeby nazbierać