Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Od jakiegoś czasu (prawie dwa lata do cholery) #!$%@? mnie jedna rzecz na moim kochanym kierunku. Jestem na kierunku mechanika i budowa maszyn o specjalizacji "Inżyniera Lotnicza" (i tak połowa kończy na utrzymaniu ruchu jako inżynier lub konstruktor, tylko nieliczni idą w lotnictwo). I wszyscy myślą, że zacznę jak zwykle szkalować swój kierunek albo prowadzących. Otóż nie tym razem. #!$%@?ą mnie moi kumple z kierunku. Dzisiaj już #!$%@?ło mi mózg w przestrzeń kiedy loszka która już jest na drugiej dziekance (a dotarła na 4 sem po jednej wykorzystanej) #!$%@?, że ona i tak pójdzie w #testowanieoprogramowania. Nosz #!$%@? mać to po co tu studiujesz? I tak sobie nie radzisz więc #!$%@?. Albo jest duża część która planuje iść na jakieś szkoły programowania i inne #bootcamp. Byle potem iść na #programista15k. I ,mówią o tym od 2 semestru. Ja mam pytanie do takich ludzi: Czemu nie zrezygnowaliście z MiBM wtedy i nie wybraliście Informatyki? Albo nie wybraliście jako drugi kierunek infy lub czegoś pokrewnego? Zajmujecie tylko miejsce. Życzę wam jak najlepiej i w sumie to też w moim interesie (mniejsza konkurencja na rynku pracy). ALE po co marnujecie swój czas i prowadzących po papierek, który macie w dupie? #studbaza #gownowpis ##!$%@? #gorzkiezale

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #616e7203820612000add59dd
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Przekaż darowiznę
  • 11
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Zrobiłem MiBM bo zacząłem. Od 5 semestru zacząłem Informatykę od 3 semestru. Rok później kumpel z roku zrobił to samo. Ok 10 osób skończyło w rezultacie w IT. Głównie było to spowodowane zatajaniem się programowaniem na przedmiotach z programowania na MiBM
  • Odpowiedz