Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#zalesie #logikarozowychpaskow #rozwod #logikaniebieskichpaskow
Jestem 7 lat po ślubie, obecnie mam 35 lat.
Moja żona ma niestwierdzoną mizofonię. Wkurzają je praktycznie wszystkie dźwięki, które wydaje inny człowiek.
- jak jem
- jak pije
- jak sram
- jak pierdzę
- jak piszę na klawiaturze, a piszę dużo bo jestem programistą i pracuje i w korpo i potem z domu jako free lancer
- jak sapie jak ćwiczę
- jak oddycham
- jak słucham muzyki

Sto razy gadałem, z żoną żeby poszła na terapię, pójdę z nią - bo tak się nie da żyć, ja praktycznie nie mogę nic w mieszkaniu robić bo ją to #!$%@?.

Wczoraj nie wytrzymałem jak kazała mi ciszej kilkać w klawiaturę, którą notabene kupiłem najcichszą jaką tylko znalazłem.

No i powiedziałem
"Magda ja #!$%@? tego już nie wytrzymam, jak się nie ogarniesz to pewnego dnia, nie wrócę z roboty, tylko wyjadę gdzieś za granicę i się przestane odzywać"

Na chwilę obecną, jakby ręką odjął.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6164924c820612000adc564a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Leszcz_Bagienny
Wesprzyj projekt
  • 18
@AnonimoweMirkoWyznania: z tego co piszesz o ile to niejest bait to #!$%@? ja ty sam. Czuje do ciebie uraz. jakis zal ktory miala do ciebie wczesniej przerodzil sie w uraz. zal ktorego nieobgadala z toba i niezostal zakonczony. teraz poprsotu #!$%@? ja ty sam przez to ze zyjesz. poprostu. pogadaj znia o tym czy ma jakis problem ktorrgo niezamknela albo cos w ten desen. zal,uraz,nienawisc tak to chyba idzie. albo to
knur:

mizofonię


Nie szanuje Cię to też ją denerwuje wszystko co robisz. Wreszcie się ogarnąłeś, żeby jej powiedzieć, żeby siadła na dupie to teraz jest spokój, bo wreszcie pokazałeś jaja.