Wpis z mikrobloga

@ZespolmBanku Dlaczego tak nie lubicie swoich klientów, że za każdą zmianą serwisu transakcyjnego wyłączacie, albo psujecie jakąś pożyteczną funkcję?

Kilka świeżych przykładów:

1) Nie można już z widoku "Kalendarz płatności" przeciągnąć zleconego przelewu na inny dzień, żeby zmienić datę wykonania, bo wyskakuje error (vide foto)

2) Analogowo nie można w tym widoku kliknąć w "Modyfikuj", bo wyskakuje ten sam błąd, a na dodatek strona się zawiesza (loader kręci się w kółko)

Trzeba zapamiętać sobie co i gdzie chcemy przesunąć, przetarabanić się do widoku "Lista płatności" i dopiero tam można edytować przelew. Super ułatwienie, dziękuje...

3) A jak już jesteśmy przy "Lista płatności" to gdzie do jasnej anielki podziała się możliwość filtrowania?! No przecież zarąbaliście kluczową funkcjonalność!

4) A jak już jesteśmy przy zarąbanych funkcjonalnościach to wspomnę jeszcze o widoku listy kredytów: dawniej był tam ładny licznik, który pokazywał sumę wszystkich zobowiązań i wielkość miesięcznego obciążenia. Teraz nie ma, bo po co? Niech się klient wklikuje w każdą pozycje po kolei i na kalkulatorku se zsumuje.

Nie chce mi się już więcej wymieniać, bo nie mam do was już siły... ( ͡° ʖ̯ ͡°) #mbank
Jefrey - @ZespolmBanku Dlaczego tak nie lubicie swoich klientów, że za każdą zmianą s...

źródło: comment_1634046484hjtVvpJAiROR1k4tCvVBPb.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
@Jefrey, dziękujemy za Twoją opinię. Zachęcamy do zgłoszenia sugestii w serwisie transakcyjnym: Finanse-Usługi-Nowa usługa-Załatw swoje sprawy-wyszukiwarka-Sugestie usprawnień i propozycje zmian w ofercie mBanku.
  • Odpowiedz