Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 13
Też tak macie, że jak coś zamawiacie przez internet i widzicie że jedyna opcja wysyłki to #dpd to rezygnujecie z zamówienia w tym miejscu?
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Wontensso: u mnie już któryś raz problem z dpd właśnie. Przekierowałem przesyłkę do ich nowego automatu paczkowego i czekam już trzeci dzień gdzie codziennie dostaję informację że jutro będzie. Dzisiaj dowiedziałem się z infolinii że przekierowano przesyłkę do punktu odbioru kilometr od tego paczkomatu. Oczywiście nic mi nie mówiąc, nowy numer przesyłki nie działa i pewnie gdybym nie zadzwonił na infolinię to paczka po tygodniu wróciłaby do nadawcy a ja
  • Odpowiedz
Moje dotychczasowe jazdy z DPD:
- kurier dzwoni że ma dużo roboty i czy jak będzie z paczką koło 19 to mnie zastanie. Zgadzam się i zostaję dłużej w pracy by odebrać paczkę. O 20 dzwonię do niego, nie odbiera, wchodzę na śledzenie paczki a tam "nie zastano odbiorcy". Następnego dnia o 10 zadzwoniłem do firmy z którą miałem podpisać umowę, opisałem sytuację, powiedziałem, że albo papiery będą do 12:00 albo nic
  • Odpowiedz
Moje dotychczasowe jazdy z DPD


@pp53: @bodzi_dzwunik: Kurier DPD dostarczył paczkę, zostawił ją pod drzwiami mieszkania i poszedł, chociaż byłem w mieszkaniu. Okazało się że zawartość jest r-------a w pył.
Zgłosiłem reklamację telefonicznie, ale trzeba to opisać przy obecności kuriera. Miał przyjechać, ale przez 3 dni pod rząd, choć cały dzień byłem w domu, dostawałem tylko sms'a że nikogo nie zastał. (°°
  • Odpowiedz
@RudyMusisz: Tak na przyszłość to w takich sytuacjach nie musisz wzywać kuriera. Reklamację składasz bezpośrednio do sklepu, a kontakt z kurierem to już ich brocha. Szukaj słowa kluczowego "kurier" w rejestrze klauzul niedozwolonych https://www.uokik.gov.pl/rejestr_klauzul_niedozwolonych2.php?&print=1 . Sprzedawca odpowiada za towar nie do momentu wysłnia, lecz do doręczenia, wszelkie uszkodzenia w transporcie obciążają sprzedawcę, nie konsumenta i to sprzedawca powinien dochodzić swoich praw od kuriera.
Te wszystkie jazdy z DPD nauczyły mnie
  • Odpowiedz