Wpis z mikrobloga

Jak nie słyszałeś nigdy "potrzebne informacje" w kasie samoobsługowej w biedrze, tzn że nigdy nie robiłeś zakupów w kasie samoobsługowej w biedrze.


@LM2525: Przecież nie trzeba robić tam zkaupów, żeby to słyszeć wystarczy być na drugim końcu sklepu, przy drożdzówkach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@robert5502 protip. Jak waga sie nie zgadza to sprawdzasz o ile i dorzucasz princeski i gumy do żucia zeby maszyna myslala ze wszystko ok. Potem placisz odkladasz princeski i cieszysz sie samoobslugowymi zakupami (σ ͜ʖσ)

Najgorzej jest w lidlu...
  • Odpowiedz
Jak nie słyszałeś nigdy "potrzebne informacje" w kasie samoobsługowej w biedrze, tzn że nigdy nie robiłeś zakupów w kasie samoobsługowej w biedrze


@LM2525: szczerze mówiąc, to też nie słyszałem, darła mi tylko mordę, żeby zaakceptować alkohol. Może kilka razy też nie łapała produktów, jak np. kładłem jeden na drugim, ale wtedy wystarczyło je rozłożyć.
  • Odpowiedz
@d___: w Biedrze to nawet nie jest problem, że wo tylko , że nie ma pracownika oddelegowanego na to stanowisko. W Auchan, Real, Lidl ... cały czas tam jest obsługa więc podchodzi i pomaga, a w Biedrze 3 kasy wołajo obsługe a obsługa kasuje na kasie i co hakiś czas podbiega na szybkości nawet nie patrzy co tylko kasuje jak leci
  • Odpowiedz
@Fenrirr: Przeciez choćby przy płaceniu, kiedy uruchamia się system płatności kartą to jest komunikat "potrzebne informacje". Chyba że coś się zmieniło albo są różne systemy, co jest wątpliwe.
  • Odpowiedz
@LM2525: a możliwe, że po prostu tego nie zapamiętałem, bo nie generowało mi to problemów żadnych, raczej odbieram te psioczenia wykopków na komunikat, że coś jest nie tak z procesem kasowania. Jak mnie przepuszczało do płatności, to po prostu tego nie odnotowywałem.
  • Odpowiedz
Z moich obserwacji wynika, że najlepsze kasy bezobługowe mają w kauflandzie bo nie robią cyrków przy byle #!$%@?. Auchan ma sensownie rozwiązane to, że kasjerka może zatwierdzać wiek bez wstawania od swojego biurka. Za to kasy bezobsługowe w lidlu za każdym razem przyprawiają mnie o palpitacje dupy, ledwo położę produkt w strefie pakowania a ta już skrzeczy nad uchem że mam zeskanować nastepny produkt i umieścić w strefie pakowania przez co za
  • Odpowiedz
@robert5502
@Parchin
@AnonimowyGoj mnie ta #!$%@? wago-kasa zmusza do kradzieży, odkładam towary na miejsce do odkładania. I nagle krzyczy, że mam odłożyć to co zabrałem a nic nie zabrałem i tak się dzieje drugi i trzeci raz. Pani biedronka przychodzi już do mnie z fochem, tak jakbym to ja #!$%@?ł proces kasowania i jak za czwartym razem każe mi coś odłożyć to wrzucam sobie za friko jabłko czy paprykę
  • Odpowiedz
Dobre kasy samoobsługowe są w brytyjskich Tesco - skanujesz produkty wkładając je do koszyka, podchodzisz do kasy, płacisz i wychodzisz. Żadnego stania przy kasie i skanowania.

Weźmiesz alko, to przychodzi dedykowana osoba obsługująca te kasy, skanuje kod i potwierdza, czy masz 18. Od czasu do czasu wyskoczy ci weryfikacja, to wtedy obsługa też to szybko ogarnia. W godzinach, kiedy jest duży ruch, są cztery osoby zamiast jednej.

Jeszcze jak pójdziesz zrobić zakupy
  • Odpowiedz
@vieveble: Jak nie słyszałeś nigdy "potrzebne informacje" w kasie samoobsługowej w biedrze, tzn że nigdy nie robiłeś zakupów w kasie samoobsługowej w biedrze.


@LM2525: zawsze możesz wybrać język niemiecki, wtedy zamyka mordę. Chyba że jesteś na Pomorzu, tam zaktualizowali i gada po szwabsku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A i tak najlepszy numer wszystkich kas samoobsługowych to blokowanie i czekanie na obsługę, gdy zobaczą nieznany
  • Odpowiedz
@kopo: Dokładnie:-) Ale straciłem na promocji, która była opisana pod regałem, a okazało się, że obowiązuje dopiero od jutra. Zdarza się to nagminnie, zwłaszcza w Biedronce więc jesteśmy z Lidlem Fifti Fifti
  • Odpowiedz