Wpis z mikrobloga

@Artis-tech: bardzo wymowne są te słowa "Za opóźnienie przepraszamy, natomiast nie spodziewaliśmy się tak dużego wzrostu zamówień."
Jaki wpływ ma obecna liczba zamówień na realizację dostaw towarów zamawianych kilka miesięcy wstecz? Co was zaskoczyło? Jeśli towar był zamówiony, to był, prawda? Więc skąd zaskoczenie?
@Xtrm99: Firma jest teraz na świeczniku. Zakładając, że działa w 100% legalnie i wszystkie osoby otrzymają zamówiony sprzęt to wzrost zainteresowania jest bardzo pożądanym zjawiskiem. Natomiast, gdy biznes polega na wysyłaniu zamówień tylko losowym klientom to powoli zaczyna się robić problem... tzn. osoby zamawiające kilka miesięcy wcześniej otrzymają towar, ale nowi klienci już niekoniecznie. A dużo oszukanych osób to duży problem. Obecnie jedyne inwestycje potencjalnie dające zysk pokrywający 30% stratę na
@Majlooo98: kolega wyżej napisał, że nie jestem żadnym wyznacznikiem więc się nawet nie wysilam. Nie jestem tu po to by przekonywać, sam nie wierzyłem wiec to forum sprawdzałem.
Napisałem jak jest i już
Jak masz konkretne pytania to mogę i chętnie Ci odpowiem. Ale udowadniać i przekonywać, że nie jestem fake acc na forum to stracona sprawa
@Hajkik: Tak szczerze to współpraca z upadłym youtuberem, którego kanał nawet nie dotyka w żadnych stopniu wątku technologicznego to słabe posunięcie. Jest wielu tech youtuberów, którzy mogliby być rzetelnym źródłem informacji. Tutaj ewidentnie pan z kocham gotować przytuli każdą współpracę nie sprawdzając jej byle się szekle zgadzały. Zastraszająca jest też ilość nowych kont, które się tutaj wypowiadają. Najlepszym posunięciem byłaby sprzedaż na allegro i tyle.