@Krupier: Nie wiem gdzie się zgubiłeś w mojej wypowiedzi, ale w sumie nie świadczy to o tobie za dobrze. Dalej wklejaj linki bez czytania ich ze zrozumieniem, a później wypieraj jak ci ludzie tłumaczą, że nawet nie stoisz koło racji xD
Zresztą @janekplaskacz już ładnie wyjaśnił, że absolutnie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
Także pozdrawiam serdecznie, i nie trać nadziei - kiedyś może opanujesz tę trudną sztukę.
I rozporządzenie w sprawie znaków jednoznacznie określa, które znaki poziome i na jakiej zasadzie są uzupełnieniem znaków pionowych. Wytłumaczyłem ci to na przykładzie znaku ustąp pierwszeństwa i trójkątów na jezdni.
@aseeon_: ja wszystko doskonale rozumiem, ale wam to przychodzi z oporem. Cóż, nic na to nie poradzę. Ważne byście tych bredni nie powtarzali dalej publicznie bo jeszcze ktoś gotowy w to uwierzyć.
Warto też byście rozważyli jakiś kurs doszkalający czy coś.
@janekplaskacz: wg mnie tego nie ma? Przecież ja od początku pisze, że pomimo tego, iż jako takiego priorytetu znaków pionowych nad poziomymi nie ma to w pewnych sytuacjach znaki poziome traktuje się jedynie jako uzupełnienie pionowych i jeśli pionowego znaku nie ma (co jest częste na parkingach marketowych) to sam poziomy nic nie znaczy bo nie może istnieć samodzielnie.
Przecież ja od początku pisze, że pomimo tego, iż jako takiego priorytetu znaków pionowych nad poziomymi nie ma to w pewnych sytuacjach znaki poziome traktuje się jedynie jako uzupełnienie pionowych i jeśli pionowego znaku nie ma
Nie takiego nie pisałeś, pisałeś, że jest to w art 2 par 6.
Dobra kończę bo jesteś niepoważny, a ja nie mam czasu na ludzi nie rozumiejących co się do nich pisze.
Nie, nie są. Nie obchodzi mnie artykuł z internetu, gdzie różne szkoły jazdy potrafią mieć sprzeczne opinie. Obchodzą mnie przepisy. Jeżeli chcesz coś udowodnić to dawaj przepis, ale wcześniej go przeczytaj ze
Typie to jest odpowiedź Draxlera, a nie jakiś artykulik z internetu. XDD
Dobra, to zobaczmy co on pisze. "Jak łatwo zauważyć w grupie znaków drogowych nie są wyodrębnione znaki pionowe i poziome; te drugie mają taki charakter, że nie można im przypisać pierwszeństwa nad pionowymi. Zwykle precyzują (uzupełniają) wskazania przepisów lub znaków pionowych, co nie oznacza, iż kierujący ma stosować się do nich w “drugiej”
"Jak łatwo zauważyć w grupie znaków drogowych nie są wyodrębnione znaki pionowe i poziome; te drugie mają taki charakter, że nie można im przypisać pierwszeństwa nad pionowymi. Zwykle precyzują (uzupełniają) wskazania przepisów lub znaków pionowych, co nie oznacza, iż kierujący ma stosować się do nich w “drugiej” kolejności. "
@janekplaskacz: A co ja napisałem w pierwszym komentarzu? Będę tak uprzejmy i zacytuję: "może priorytet to złe słowo (...)".
Że są uzupełnieniem a to jest nieprawda (patrz przykład z P-8 i F-10), patrz na kategorię znaków pionowych typu F. To, że mają być stosowane razem nie znaczy, że nie obowiązują. Jak widzisz linię zatrzymania składającą się z trójkątów to nadal masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa bo to, że znak ustąp pierwszeństwa leży w rowie nie daje ci pierwszeństwa przed pojazdem z lewej
BTW, Drexler to człowiek starej daty odpowiedzialny za mnóstwo bzdur pogarszających bezpieczeństwo. Tak zwany beton.
@janekplaskacz: nawet lepiej, bo jego komentarze do przepisów są dość mnogo błędne - tj interpretuje przepisy odwrotnie do zamierzenia ustawodawcy/ministerstwa
#logikarozowychpaskow
Jeszcze się upewnię, widzisz różnicę pomiędzy rozporządzeniem w sprawie znaków a rozporządzenie w sprawie warunków technicznych znaków?
Zresztą @janekplaskacz już ładnie wyjaśnił, że absolutnie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
Także pozdrawiam serdecznie, i nie trać nadziei - kiedyś może opanujesz tę trudną sztukę.
I rozporządzenie w sprawie znaków jednoznacznie określa, które znaki poziome i na jakiej zasadzie są uzupełnieniem znaków pionowych. Wytłumaczyłem ci to na przykładzie znaku ustąp pierwszeństwa i trójkątów na jezdni.
Prosciej nie potrafię.
Warto też byście rozważyli jakiś kurs doszkalający czy coś.
To nie pisz już
K---a, przeczytaj ten paragraf ZE ZROZUMIENIEM. Nawet ci zaznaczyłem to, czego w nim nie rozumiesz.
Przecież ci ten przepis wkleiłem i zaznaczyłem na żółto to, czego wg ciebie w nim nie ma.
Ja p------ę, przecież wystarczy przewinąć do góry, żeby udowodnić ci co napisałeś:
Nie takiego nie pisałeś, pisałeś, że jest to w art 2 par 6.
Dobra kończę bo jesteś niepoważny, a ja nie mam czasu na ludzi nie rozumiejących co się do nich pisze.
Komentarz usunięty przez autora
Nie, nie są. Nie obchodzi mnie artykuł z internetu, gdzie różne szkoły jazdy potrafią mieć sprzeczne opinie. Obchodzą mnie przepisy. Jeżeli chcesz coś udowodnić to dawaj przepis, ale wcześniej go przeczytaj ze
@janekplaskacz: XDDD
Typie to jest odpowiedź Draxlera, a nie jakiś artykulik z internetu.
Dobra, to zobaczmy co on pisze.
"Jak łatwo zauważyć w grupie znaków drogowych nie są wyodrębnione znaki pionowe i poziome; te drugie mają taki charakter, że nie można im przypisać pierwszeństwa nad pionowymi. Zwykle precyzują (uzupełniają) wskazania przepisów lub znaków pionowych, co nie oznacza, iż kierujący ma stosować się do nich w “drugiej”
@janekplaskacz: A co ja napisałem w pierwszym komentarzu? Będę tak uprzejmy i zacytuję: "może priorytet to złe słowo (...)".
Że są uzupełnieniem a to jest nieprawda (patrz przykład z P-8 i F-10), patrz na kategorię znaków pionowych typu F. To, że mają być stosowane razem nie znaczy, że nie obowiązują. Jak widzisz linię zatrzymania składającą się z trójkątów to nadal masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa bo to, że znak ustąp pierwszeństwa leży w rowie nie daje ci pierwszeństwa przed pojazdem z lewej
@janekplaskacz: nawet lepiej, bo jego komentarze do przepisów są dość mnogo błędne - tj interpretuje przepisy odwrotnie do zamierzenia ustawodawcy/ministerstwa