Wpis z mikrobloga

@Krupier: Nie wiem gdzie się zgubiłeś w mojej wypowiedzi, ale w sumie nie świadczy to o tobie za dobrze. Dalej wklejaj linki bez czytania ich ze zrozumieniem, a później wypieraj jak ci ludzie tłumaczą, że nawet nie stoisz koło racji xD

Zresztą @janekplaskacz już ładnie wyjaśnił, że absolutnie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

Także pozdrawiam serdecznie, i nie trać nadziei - kiedyś może opanujesz tę trudną sztukę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@janekplaskacz: widzę różnicę.

I rozporządzenie w sprawie znaków jednoznacznie określa, które znaki poziome i na jakiej zasadzie są uzupełnieniem znaków pionowych. Wytłumaczyłem ci to na przykładzie znaku ustąp pierwszeństwa i trójkątów na jezdni.

Prosciej nie potrafię.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@aseeon_: ja wszystko doskonale rozumiem, ale wam to przychodzi z oporem. Cóż, nic na to nie poradzę. Ważne byście tych bredni nie powtarzali dalej publicznie bo jeszcze ktoś gotowy w to uwierzyć.

Warto też byście rozważyli jakiś kurs doszkalający czy coś.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@janekplaskacz: wg mnie tego nie ma? Przecież ja od początku pisze, że pomimo tego, iż jako takiego priorytetu znaków pionowych nad poziomymi nie ma to w pewnych sytuacjach znaki poziome traktuje się jedynie jako uzupełnienie pionowych i jeśli pionowego znaku nie ma (co jest częste na parkingach marketowych) to sam poziomy nic nie znaczy bo nie może istnieć samodzielnie.
  • Odpowiedz
@Krupier:

Przecież ja od początku pisze, że pomimo tego, iż jako takiego priorytetu znaków pionowych nad poziomymi nie ma to w pewnych sytuacjach znaki poziome traktuje się jedynie jako uzupełnienie pionowych i jeśli pionowego znaku nie ma


Nie takiego nie pisałeś, pisałeś, że jest to w art 2 par 6.
  • Odpowiedz
Nie, nie są. Nie obchodzi mnie artykuł z internetu, gdzie różne szkoły jazdy potrafią mieć sprzeczne opinie.


@janekplaskacz: XDDD

Typie to jest odpowiedź Draxlera, a nie jakiś artykulik z internetu.
  • Odpowiedz
@Krupier:

Typie to jest odpowiedź Draxlera, a nie jakiś artykulik z internetu. XDD


Dobra, to zobaczmy co on pisze.
"Jak łatwo zauważyć w grupie znaków drogowych nie są wyodrębnione znaki pionowe i poziome; te drugie mają taki charakter, że nie można im przypisać pierwszeństwa nad pionowymi. Zwykle precyzują (uzupełniają) wskazania przepisów lub znaków pionowych, co nie oznacza, iż kierujący ma stosować się do nich w “drugiej”
  • Odpowiedz
Dobra, to zobaczmy co on pisze.

"Jak łatwo zauważyć w grupie znaków drogowych nie są wyodrębnione znaki pionowe i poziome; te drugie mają taki charakter, że nie można im przypisać pierwszeństwa nad pionowymi. Zwykle precyzują (uzupełniają) wskazania przepisów lub znaków pionowych, co nie oznacza, iż kierujący ma stosować się do nich w “drugiej” kolejności. "


@janekplaskacz: A co ja napisałem w pierwszym komentarzu? Będę tak uprzejmy i zacytuję: "może priorytet to złe słowo (...)".

Ojoj, czyli
  • Odpowiedz
@Krupier:

A co ja napisałem w pierwszym komentarzu?


Że są uzupełnieniem a to jest nieprawda (patrz przykład z P-8 i F-10), patrz na kategorię znaków pionowych typu F. To, że mają być stosowane razem nie znaczy, że nie obowiązują. Jak widzisz linię zatrzymania składającą się z trójkątów to nadal masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa bo to, że znak ustąp pierwszeństwa leży w rowie nie daje ci pierwszeństwa przed pojazdem z lewej
janekplaskacz - @Krupier: 
 A co ja napisałem w pierwszym komentarzu?

Że są uzupeł...

źródło: comment_1632584601hsBYUGMGoccv6n2L0PYnB2.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz