Wpis z mikrobloga

#prawo #wakacje #kiciochpyta

Wakacje.pl odwołało mi wycieczkę trzy dni przed wylotem. Nie podali żadnych powodów oprócz " z przykrością informujemy, iż Organizator nie ma możliwości potwierdzenia Państwa rezerwacji ". Zaproponowali w zamianę hotel z gorszymi opiniami, gorszą opcja wyżywienia i ogólnie tańszy, bez nawet wspominania o jakiejś rekompensacie. Odmówiłem i zasugerowałem, że oferta zastępcza powinna być taka sama lub lepsza, albo chcę zwrot pieniędzy. Konsultant miał się odezwać w ciągu 15 minut, nie odezwał się od wieczora do następnego południa, więc zrezygnowałem. Te #!$%@? powiedziały że zwrot zajmie od 48h do 14 dni. Czy ktoś ma jakiś sposób jak ich pogonić albo wymusić odszkodowanie? Jestem w o tyle komfortowej sytuacji, że mogę sobie pozwolić na zamrożenie tych kilku tysięcy, i zamówienie kolejnych wakacji, ale myślę że dla wielu ludzi taka sytuacja wiązałaby się ze #!$%@? urlopem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach