Wpis z mikrobloga

@Klopsztanga przez 1.5 roku covidu + szereg nieszczęść, jak zablokowany kanał suezki, kongestie w USA, brak kierowców i aut do wywozu kontenerów w USA,powodzie w Chinach, powodzie w Europie, tajfun w Chinach, a teraz jeszcze zamykane terminale portowe i lotnicze np. Ningbo, Shanghai. Jak każdy myślał, że jest źle, to się nagle robiło tragicznie. Jak już było niby max tragicznie, to zrobiło się jeszcze gorzej i tak to leci. Od półtora roku
@xdrcftvgy: Pamiętaj że tylko 18-22% produkcji w Chinach to eksport, reszta to wymiana między prowincjami której utrzymanie jest priorytetowe, w tym roku z racji zwiruchy światowej instalacje do tpo mająca pracować u klienta w Chinach wykonaliśmy pierwszy raz w 90% lokalnie, bez jakichkolwiek problemów/opóźnień, za to mamy #!$%@? z automatyką i pozostałymi 10% które wykonujemy w UE.