Aktywne Wpisy
Lewusx +663
2-3 lata temu napisałem w swoim opisie profilu, ze do roku 2024 chce zostać zawodnikiem pro (zawodowcem).
Dziś stało się to faktem, jestem nowym zawodnikiem PRO kulturystyki, wygrałem całe zawody w Szwecji, oba dni.
Wiele osób nie będzie wiedziało o co dokładnie chodzi, napisze tylko tyle, że taką kartę wygrać będzie miało szanse naprawdę niewiele osób. Nie ze względu na kasę, a ze względu na głównie genetykę i zaangażowanie które trzeba do
Dziś stało się to faktem, jestem nowym zawodnikiem PRO kulturystyki, wygrałem całe zawody w Szwecji, oba dni.
Wiele osób nie będzie wiedziało o co dokładnie chodzi, napisze tylko tyle, że taką kartę wygrać będzie miało szanse naprawdę niewiele osób. Nie ze względu na kasę, a ze względu na głównie genetykę i zaangażowanie które trzeba do
capol2 +141
bo z tego wynika niestety TYLKO panda I z wersjami do 2008 r. :-( lub fabia pierwsza wersja silnik vw do tych lat..? :-(
#motoryzacja #samochody #polska #ciekawostki #mechanikasamochodowa
Tylko najstarsze odmiany (70 KM) z Pandy II nie posiadają filtra DPF – pojawił się wraz z wprowadzeniem w 2006 r. wersji rozwijającej 75 KM. Filtr cząstek stałych uświadczymy w każdej Pandzie III i, niestety, stał się jej zmorą.
chyba tylko fabia obok pandy to miała..
@PiersiowkaPelnaZiol: ma na łańcuch rozrzad z czego pamiętam
#!$%@? kup Lupo za 3k wydaj z 700 zł na mechanika i ciesz się jazdą za pół darmo.
To na ma być do pracy a nie dla lansu.
@nutka-instrumentalnews: tego nie przeskoczysz. Wymogi EU nakładają pewien minimalny poziom wyposażenia. Czyli ABS, system e-call, monitorowanie powietrza w kołach (działanie losowe), system wspomagania hamowania, ogranicznik prędkośći. To jest chyba obecnie standard jak się nie mylę. Oczywiście plus poduszki itp.
moim zdaniem jednak panda/fabia były niedoceniane.. ewolucja poszła w inną stronę gdzie silniki pod lpg nie spełniają swojej roli, są awaryjne, do tego te filtry i ekologia rozwalają tę ideę.. po co to w ogole dla lpg? a jednak dali jak dla każdego benzyniaka
@nutka-instrumentalnews: co z nim nie tak?
wystarczy że ów się zapcha i silnik nie równo chodzi na lpg, a w trasie nawet nie wiesz co jest grane, bez możliwości sprawdzenia
w fiacie/skodzie może się tylko pompka paliwa zapchać, zapowietrzyć plus kilka czujników..
to ważne dla codziennej zabawy z lpg,
W zasadzie to prawie to samo co Panda
@baltic-vodka: znajdź takiego który nie jest pordzewiały.
Komentarz usunięty przez autora
@nutka-instrumentalnews: Co Ty dupisz z tą pompką? Zwykły element który umiera jeśli właściciel