Wpis z mikrobloga

Zapodajcie jakiś pomysł na w miarę tanie (20-25k) i ciekawe auto. Naginam na daily służbówką więc szukam dla siebie jakiegoś troszkę mocniejszego auta, ogólnie na początku nastawiałem się na jakąś większą benzynę (czyli dla mnie ponad 2.0 i więcej niż 4 cyl) i tylny napęd, ale ciężko znaleźć w tej kasie coś sensownego.
Widziałem że duży jest wybór wśród #audi a4b7 (tutaj celuję w 1.8t/2.0t koniecznie w 4x4) oraz a3 8p (2.0tfsi, można bez problemu znaleźć nawet jakieś dsg do 25k)
Z początku myślałem żeby iść w #bmw e90 ale patrząc na opinie silnika n52b25 (2.5l 325i) chyba to nie jest dobry pomysł, zwłaszcza że to jest raczej dolna grupa cenowa tych aut.
Ostatnio też spodobał mi się accord 7 w 2.4 vtec.
Może ktoś tutaj zapoda jakiś inny pomysł, chętnie poczytam też opinie na temat wyżej wymienionych aut.
#motoryzacja
  • 16
@piwakk: Znaczy wiesz, ta kasa co napisałem to jest tak w 100% na zakup. Nie wliczam w to pakietu startowego i jakiś podstawowych napraw po zakupie. Megane obiektywnie fajne auto w tym 2.0TCE ale jakoś mi to auto nie leży.
@SaulGoodmann Wtedy starczy. Jeśli patrzysz na bezawaryjność to 2.0t od Renault jest jednym z bardziej udanych motorów. Wybór w wersjach nadwoziowych jest. Zrobisz program i spoko osiągi się robią. Ja mam u siebie prawie 230KM i 380 nm, więc już coś jedzie.
@kipowrot: Trochę stare auto (w sensie nie rocznik tylko ogólnie imo wygląd modelu) ale ogólnie chyba faktycznie wezmę pod uwagę. Zwłaszcza ze względu na m54b30 i fakt że w sumie to trójki w coupe nie tracą zabardzo na wartości.
@SaulGoodmann: N52b25 to pazdzierz, jak już to b30. Laguna fajna opcja ale jezdzi słabo w porówaniu do bety. Ja bym dozbierał hajs, pchanie się w mocną fure za 20k to proszenie się o #!$%@? 10k w przeciągu roku.
@SaulGoodmann: ja tam polecam właśnie a4 b7, najlepiej w quattro, blacha dobra, a nie jak w E46 gnije, kolega miał coupe 2.5l i wykwity już wychodziły, tylne zawieszenie trudne do ogarnięcia i drogie, jego egzemplarz przy 100km/h i powyżej latał z lewej do prawej, strach było jeździć, w końcu sprzedał to. Najlepsze b7 kupić 1.8t quattro i zrobić go na powyżej 200 kuca, bo serwis w 2.0t będzie droższy. A jak