Wpis z mikrobloga

Czesc Mireczki!
Mam pytanie, czy jest tu ktos kto w miare ogarnia udziwiekowienie w #unity3d i chcialbym pomoc lub ewentualnie dolaczyc do projektu Multiplayer RTSa - lub ewentualnie sluzyc rada albo podeslac jakies zrodlo ktore mogloby mnie nauczyc wiecej w tym temacie?
Ogolnie projekt jest juz w dosc zaawansowanym stadium, ale niestety nie mam kompletnie doswiadczenia w pracy z dzwiekiem i brzmi to delikatnie mowiac sztucznie.

Jakby ktos byl zainteresowany to zapraszam do wyslania PW, przesle jakies screeny i wiecej informacji

#gamedev
  • 14
@KornixPL: A co masz na myśli pisząc udźwiękowienie w unity3d, chcesz zrobić dźwięk przestrzenny czy nie możesz dźwięków i muzyki dodać, z czym jest problem? Bo ja w swoim projekcie zrobiłem sobie w mutliplayerze FPS dźwięk no i jakieś 3d jest ale nie zbliża się do tych produkcji cod warzone, i wydaje mi się, że trzeba by zastosować jakąś lepszą wtyczkę.
@jaca_66: Obecnie brak wynagrodzenia, ale moge zaoferowac % od sprzedazy na steamie. Jesli kogos to nie interesuje to jak najbardziej rozumiem.

@dziki_dziki: Chodzi na przyklad o to, ze gdy mam np 50 jednostek ktore jednoczesnie strzelaja to brzmi to jak chaos (mimo ze mam 5-10 wariantow dzwieku strzalu)
@KornixPL: Można spróbować silnika audio np wwise, albo przynajmniej jakiegoś managera, są gotowe. Skoro brzmi to źle to może trzeba ograniczyć do maks dźwięków np 10-20. I ograniczać ich liczbę. Mimo że masz 50 zdarzeń które chcą uruchamiać dźwięk to przepuszczasz w tej chwili tylko maks 10-20
@KornixPL: Ja się akurat dźwiękami nie zajmuje, ale z tego co kojarzę to wyglądało to tak, że był manager audio z określoną liczbą podpiętych Audio Source i metoda Play brała po prostu wolny source i z niego puszczała dźwięk, wtedy nie było efektu że 50 dźwięków na raz się puszczało bo było ograniczenie. No i do miksera podpięte to było.