Aktywne Wpisy
![CosyGrave](https://wykop.pl/cdn/c0834752/84ac13c38f701b4fad00233f2306ee90695336b0ebcc6f83f34ab2a740dac098,q60.jpg)
CosyGrave +1177
Wykopek w dniu premiery z kartką papieru i długopisem będzie liczył czarnoskórych w grze czy się zgadza z podziałem etnicznym na Florydzie xD
#gta #gta6 #bekazprawakow
#gta #gta6 #bekazprawakow
![enforcer](https://wykop.pl/cdn/c3397992/enforcer_KcX0k1RwPM,q60.jpg)
enforcer +564
![enforcer - #heheszki #humorobrazkowy](https://wykop.pl/cdn/c3201142/d09a9cbbb9ee3cde9c5b7c1b5800103a0a38c56ae2a4729605503d831c40eff5,w150.jpg)
- Na ogromny plus świetnie zestrojone, bardzo komfortowe zawieszenie.
- Spalanie nie rozczarowuje: moje najczęstsze wyniki mieszczą się w przedziale 2.4 - 4.1 l/100km.
- Dynamika: w najważniejszych dla mnie przedziałach prędkościowych (0-50 / 50-90 / 90-120 / 100-140) rozpędza się bardzo dobrze i pozwala na w stu procentach bezpieczne włączanie się do ruchu i wyprzedzanie, w tym na autostradzie. Zaznaczam przy tym, że staram się jeździć zgodnie z przepisami, w szczególności nie przekraczać maksymalnych prędkości na autostradzie / ekspresówkach / drogach krajowych. Jeżeli dla kogoś 140km/h na autostradzie to prędkość minimalna a nie maksymalna, to raczej powinien sobie Corollę z tym silnikiem darować. Jeżeli ktoś jeździ ,,normalnie", to raczej nie będzie narzekać, a tryb ,,Sport" powinien nawet dać nieco radości, gdy samochód zauważalnie lepiej reaguje na gaz ( ͡° ͜ʖ ͡°).
- Głośność. Ogólne wyciszenie jest przeciętne, a większość hałasu pochodzi od kół i silnika. Jeśli chodzi o mityczne ,,wycie", to w eCVT jest mocno zredukowane: ponadprzeciętny hałas daje o sobie znać tylko w czasie dynamicznego włączania się do ruchu, gdy przyspieszam z 10-20km/h do 70 km/h, przy innych przedziałach raczej nie występuje. Zastrzegam jednak moje uwagi z punktu powyżej: jeżdżę ,,normalnie" i dosyć płynnie. Jeżeli ktoś startuje spod świateł przyciskając gaz do podłogi i ogólnie często ma ten pedał w takim ułożeniu to z pewnością wycie zacznie mu przeszkadzać.
- Wiele osób narzeka na interfejs systemu multimedialnego wyglądający jak na starej konsoli. Rzeczywiście, wygląda on dosyć surowo, ale wszystko działa płynnie i nic się nie zawiesza.
- Kamera cofania nie ma dynamicznych linii, ale posiada za to całkiem szeroki kąt widzenia, bardzo pomagając przy wyjeździe tyłem. Bez kamery widoczność z tyłu byłaby bardzo słaba.
- Mam 190cm wzrostu i miejsca wewnątrz mi nie brakuje, także gdy próbowałem przymierzyć się z tyłu.
- Bagażnik mógłby być ciut większy, ale z drugiej strony nie jest to kombi segmentu D. Po przesiadce z sedana to i tak dla mnie wielki kufer, do tego jest bardzo ustawny
- Chwała Toyocie za fizyczne przyciski przy systemie multimedialnym i panelu klimatyzacji.
- System rozpoznawania znaków drogowych radzi sobie tylko z podstawowymi znakami ograniczania prędkości i oznaczeniami ekspresówka/autostrada. W 99% przypadkach nie zauważa znaku ,,teren zabudowany".
Tyle przychodzi mi do głowy :). Awarii żadnych nie było, ale to samochód z 2019 r., więc jeszcze nie miało co się zepsuć.
#samochody #motoryzacja #toyota #pokazauto
A co do sprzęgła to tez miałeś plastikowy zaczep do wymiany w samym pedale? U mnie się pedał przycinał i taki plasticzek gówniany za 20zł trzeba było zmienić ale mój mechanik wyzywał na to strasznie (
Z jednej strony żal tych 28 kucy więcej z drugiej strony w dłuższej perspektywie dla portfela lepiej.
Pedał sprzęgła przestał mi odbijać do końca, więc mechanicy wieszczyli że sprzęgło się kończy lub problem z dociskiem - byłem u dwóch i każdy to samo.
Zdecydowałem się na wymianę sprzęgła ale problem był dalej. Winna okazała się pompka przy
Ja miałem wyjazd na wakacje na horyzoncie więc nie mogłem czekać. Oglądałem to, nagrywałem filmiki telefonem od spodu i wydawało się, że klinuje się pompka...
Było, minęło - ważne że działa.