Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki! ( ͡º ͜ʖ͡º)

Nie zwalniamy tempa i informujemy, że dostępne są już dwie nowe aktualizacje gry - 0.6.3 i 0.6.4

NOWE FUNKCJE:
- Możliwość schowania okna dziennika zdarzeń.
- Dodanie oznaczeń podczas samouczka.
- Dodanie podświetlenia aktualnego przedmiotu na pasku szybkiego wyboru.

ULEPSZENIA:
- Rozłożenie elementów UI podczas misji.
- Postać gracza odwraca się w stronę aktualnie łapanego szkodnika.
- Szkodniki pierwsze aktywują pułapki, a potem wykonują swoje ruchy.
- Usuwanie punktów rozstawień pułapki działa już poprawnie.
- Poprawiono wyznaczone ścieżki w misji “Dla nauki”.
- Dodatkowe szkodniki na misji nie liczą się już do progresów celów misji.
- Karaluchy nie naliczały się do badania “Niegroźne pluskwiaki i inne kurduple”.
- Przedmioty zebrane na misji lądują w ekwipunku gracza.
- Usprawniony samouczek: Dodanie podświetlenia aktywnej płytki na poziomie, która wymaga interakcji poprzez samouczek. Pokazanie dokładnie w jaki sposób mija dzień w grze. Dodano 6 nowych samouczków dotyczących sterowania kamerą i zarządzania biurem.

NAPRAWIONE BŁĘDY:
- Nie da się już rozłożyć tej samej pułapki kilka razy.
- Po zakończeniu misji, szkodniki biegały jak oszalałe.
- Można było włączyć okna menu podczas scenki fabularnej.
- Mysz używała umiejętności “Rycie” kiedy znajdowała się w kryjówce.
- Przedmioty unikatowe (bez bonusów) nie pojawiały się w Dezłomator.
- Szkodniki wychodzące z kryjówki momentami były niewidzialne.
- Możliwość pomijania przerywników filmowych podczas samouczka.

O grze Pest Control:


Gra jest dostępna na Steam: https://store.steampowered.com/app/1351070/Pest_Control/

#pestcontrolgame #gry #steam #indiegames #indiegamedev #gamedev #gamedev #earlyaccess #unity3d
EON46 - Cześć Mirki i Mirabelki! ( ͡º ͜ʖ͡º)

Nie zwalniamy tempa i informujemy, że ...

źródło: comment_1627561223goSSdPVfSuAkrldsURFTmh.jpg

Pobierz
  • 1