Aktywne Wpisy
szymski1 +64
Dowiedziałem się jak nazywa się taki dziwny fenomen którego ja i niektóre osoby czasami doświadczają podczas zasypiania. Głównie doświadcza się tego w dzieciństwie, ale u mnie również pojawia się teraz chociaż już nie tak często.
Prawdopodobnie u większości ludzi tego doświadczających, w tym u mnie, objawia się to specyficznym uczuciem występującym podczas gdy leżymy w łóżku w ciemności przez jakiś czas, a całość trwa tylko kilka sekund. Ciężko to komuś opisać, chodzi
Prawdopodobnie u większości ludzi tego doświadczających, w tym u mnie, objawia się to specyficznym uczuciem występującym podczas gdy leżymy w łóżku w ciemności przez jakiś czas, a całość trwa tylko kilka sekund. Ciężko to komuś opisać, chodzi
sawardega +80
Na live zapomnialem powiedziec ktoreo kontach na wykopie ludzi z fame np. RafDan to pracownik Boxdela mysle ze sami szybko namierzycie :D
#famemma
#famemma
Gdyby cyberpunk 2077 był wiedźminem to byśmy mieli za sobą kilkanaście DLC - głównie kosmetycznych, ale kilka prostych questów na łącznie godzinkę zabawy, tryb NG+, nowe bronie/zbroje. Zanim ktoś powie, że to pierdoły to chciałbym zwrócić uwagę, że taki ekwipunek szkoły wilka, który doszedł w DLC wymagał długiego i fajnego procesu zdobycia najpierw mapy, potem schematów, potem materiałów a na końcu wizyty u kowala/płatnerza, który wykona dla nas dany element wyposażenia. I tak dla pozostałych elementów a potem dla kolejnych ulepszeń. Masa roboty, masa zabawy, zresztą wystarczy zerknąć jak wygląda kompletny poradnik zdobycia wszystkich elementów - https://www.eurogamer.pl/articles/2015-06-18-wiedmin-3-rynsztunek-szkoly-wilka-mapa Można się spierać czy zostało to wycięte z gry aby dodać w DLC - nie wiadomo. W każdym bądź razie ta zawartość doszła i dała graczom sporo frajdy.
Wracając do 4 "roboczych" miesięcy od premiery cymbergaja - wg licznika wiedźminowego w sierpniu, ewentualnie wrześniu powinniśmy dostać pierwsze fabularne rozszerzenie - cyberpunkowe serca z kamienia. Dadzą nam one zabawy na minimum 10h a jeśli ktoś lubi ręcznie się przemieszczać po mapie świata i wykonywać wszystkie czynności poboczne to spokojnie dobije do 20h przedniej zabawy. Z kapitalnymi postaciami, wciągająca fabułą, drobnymi nowościami w mechanice, ze świetnymi walkami z bossami, w końcu z kapitalnymi i unikalnymi bossami.
Community Menedżerzy lubią się powoływać na casus No Man's Sky. Sean Murray z ekipą Hello Games po burzliwej premierze zamknęli się w piwnicy, zamówili tony pizzy, wyłączyli telefony, odcięli internety i wzięli się do roboty. Efekt? Po 3 miesiącach od premiery swojej gry wypuścili pierwszy z masy darmowych dodatków do swojej gry. Jaką zawartość przynosił? 3 różne tryby gry. Budowanie baz, teleporty, schrony. Farmy i uprawy. Tworzenie obozów, automatyczne wydobywanie surowców. Między gwiezdne frachtowce, przenoszenie zasobów, magazynowanie ich, przebudowa ich, rekrutowanie NPC do załogi. Nowe zasoby i technologie. Zmiany w interfejsie i QOL. Inne zmiany graficzne, wydajnościowe itp.
Przypominam - tak wyglądało No Man's Sky po 3 miesiącach od premiery. Jak wygląda sytuacja z cyberpunkiem 8 kalendarzowych miesięcy po premierze (lub "4 roboczych")?
- Nie dostaliśmy obiecanych DLC
- Żaden pacz nie przywrócił czy dodał nowej mechaniki albo zawartości pokazywanej w przedpremierowych wersjach gry
- Nie wiemy kiedy wyjdzie DLC
- Nie wiemy co będzie zawierać DLC
- Nie wiemy kiedy wyjdzie patch 1.3
- Nie wiemy czy jakikolwiek patch będzie przywracał cokolwiek albo dodawał nową zawartość
- Nie wiemy kiedy wyjdą next gen update
- Nie wiemy kiedy wyjdą płatne dodatki
Podsumowując widzimy gówno, gówno wiemy i pewnie gówno dostaniemy.
#cyberpunk2077
Wg tego co mówili na WZA w maju to spora część ekipy poszła dalej do pracy nad contentem (40 do 60% ale nie pamiętam po której stronie).
Z tym, że zapewne chodzi o dodatki a nie DLC. DLC klepie ta ekipa co została do pracy nad grą na bieżąco bo 95% z tego to jest wycięty content a nie nic nowego zrobionego od zera.
Przy czym zapewne warunek wewnętrzny jest
Komentarz usunięty przez autora
Albo faktycznie większość nie-programistów się zwolniła po dostaniu premii xD
@pablo397: z 25 na 30 fps na gówno ps4, oraz mniej ludzi w wersji PS4 :) - jak na redów to bardzo bardzo bardzo dużo
@pablo397: gapili się w wykres giełdowy
@pablo397: ale to jest właśnie klucz: 'zamknęli się w piwnicy'. Ty wiesz jakie wiadro pomyj znowu wylałoby się na firmę, gdyby odpalili kolejnego cruncha? Niestety, ale arcydzieła nie powstają przy pracy 8-16 (kto pracował w branży gier ten wie), tylko właśnie przy takim zasuwaniu.
No chyba
@Majku_: mirku, ja grę krytykuję bodajże od 3 dnia od premiery gdy ją trochę dokładniej ograłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.wykop.pl/link/5846713/cd-projekt-red-oszukali-graczy-zawartoscia-ktorej-nie-ma/