Aktywne Wpisy
pieknylowca +188
Cyrk dla gawiedzi: normalnie jeżdże samochodem do pracy ale dzisiaj w celach propagandowych pokaże jak to fajnie się jeździ tramwajem. Ciekawe czy wygonili wszystkich z tramwaju do tej ustawki. Czy może pan Czajkowski chciałby się równie chętnie obok żula przejechać. #warszawa #polska #bekazlewactwa
Tumurochir +124
Jestem po seansie Zielonej Granicy. Przyznam, że trailery tego filmu mnie zniechęciły, a wręcz odniosłem wrażenie że będzie to propagandowe gówno pokroju Smoleńska, tylko w drugą stronę. Jednak po sraczce PiSu w związku z tym filmem postanowiłem się na niego wybrać i bardzo dziękuję PiSowcom za promocję, bo pozytywnie się zaskoczyłem.
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
#tvn #bekazprawakow #konfederacja #wolnosc
Gdzie byłeś pisowski lewaku, kiedy PO-KO i lewica głosowała za tym, aby pisowscy urzędnicy nie odpowiadali za machlojki w czasie pandemii.
Mógłbym tak wymieniać co ZROBILI twoi idole, a nie tak jak ty czego nie zrobili, ale mogliby xD
@Volki: mógłbym odpowiedziec podobnie tak jak ty, ale nie bede sie zniżał do takiego poziomu.
Mój sens wypowiedzi jest nastepujący: KONFEDERACJA która uważa sie za partie wolnosciową po raz kolejny jest za tym aby
-blokować zagraniczne stacje
-wierzyć tylko w jedno bustwo
-niewidzialna reka rynku decydowała czy urodzisz cyborga czy nie
można jeszcze powymieniać ale widze ze mam do czynienia z kucem, którey jedyne co porafi to
PiS potrzebuje wprowadzić coś zamordystycznego? Konfa poprze.
PiS potrzebuje wprowadzić wyższe podatki, czy socjal? Lewica poprze.
nawet jak stracą większość, to i tak ich ustawy będą spokojnie przechodzić.