Wpis z mikrobloga

Pytanie głównie do kobiet: czym się różnią kosmetyki, które można kupić w Rossmanie czasem za kilkanaście złotych od kosmetyków które można kupić na przykład w Sephorze czy Douglasie za kilkadziesiąt bądź kilkaset złotych?
To jakieś kompleksy spowodowane tym, że trzeba wyglądać ładniej od koleżanek czy po prostu owczy pęd i konsumpcjonizm?
Albo faktycznie te droższe kosmetyki są lepsze, nie wiem, nie znam się na tym.
Natomiast bardzo zastanawia mnie jako faceta czym różni się na przykład podkład za 30 zł marki Loreal Paris a podkład za Chanel za 250 zł? Lepiej kryje czy co?
Dlaczego tak mnie to interesuje? Ostatnio podczas rozmowy ze znajomą żaliła mi się, że musi używać tanich kosmetyków z Rossmana i nie jest z nich zadowolona i chciałaby coś lepszego, więc pytam.
#rozowepaski #logikarozowychpaskow #niebieskiepaski #logikaniebieskichpaskow #makijaz #zakupy #rozkminy
  • 19
@NosaczPolak2: Ekspertem nie jestem, ale kiedy czyta się opinie kobiet o kosmetykach, to czasem bardzo chwalony i polecany jest jakiś tani, zdarzają się takie perełki tańszym firmom. Co do tanich kosmetyków z Rossmanna, to żale trochę bez sensu, bo drogerie czasem robią fajne promocje, no i jeszcze są drogerie internetowe, gdzie często można dostać coś o wiele taniej niż w stacjonarnych sieciówkach.
Albo faktycznie te droższe kosmetyki są lepsze


@NosaczPolak2: Tak są.

Jak kupiłem fumy za kilka stów, to nie dość że pachniały zajebiście cały dzień, to starczały na prawie półtora roku.
Jakieś gówna za 40-50PLN to się ewentualnie do picia nadają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@NosaczPolak2: zwykły konsumpcjonizm. Są drogie marki kosmetyków, które rzeczywiście mają dobry skład, ale na pewno nie będzie to Dior czy Channel (mówię pod kątem kosmetyków do pielęgnacji, a nie do makijażu). Koleżanka to snobka, albo nie wie co mówi. Co takiego niby jest w kremie Diora? Złoto? Wystarczy mieć odrobinę wiedzy, i można porównać co który krem ma, i w jakich proporcjach.