Aktywne Wpisy
euphoriatears +85
Miałam mieć awans a dostałam dzisiaj informacje ze w sumie w to nie, bo „jestem za bardzo introwertyczna” xD Aka „wszystko jest super; wyrabiasz 70% (jest nas 6 osób w zespole, wiec praktycznie większość jest moich) kont klientów ale Twoja osobowość nam nie pasuje i nie ma flow jak się ze Toba rozmawia””. Chciałam się tylko pożalić i tyle. Oczywiście już zaczęłam wysyłać CV i w czwartek mam już jedna rozmowę. Ale
#damskiprzegryw #przegryw Brzydki facet moze zawsze skupic sie na karierze, jak bedzie dobrze zarabial i bedzie pewny siebie, to bedzie mial wianuszek kobiet niezaleznie od wygladu. Dla kobiety brzydota to game over, moze ktos przerucha, ale na zwiazek szans nie ma, bo nawet brzydal che miec ladna panne. W najgorszym wypadku jeszcze wpadna i zostanie sama z dzieckiem i bez alimentow, bo przypominam, ze ponad 50% p0lakow nie uwaza za stosowne łożyć
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Elon, przestań już poprawiać te silniki, to się zaczyna robić niepoważne – miały nie mieć opcji throttle, po co żeś grzebał przy tym, przespałbyś się lepiej.
PS
Tim Dodd dopytuje na Twitterze jak bardzo mogą schodzić w porównaniu z "normalnymi", ale póki co bez odpowiedzi Elona. BTW, ciekawe o co tu chodzi, bo kiedyś Musk odpowiadał Timowi na tego typu pytania techniczne, a odkąd nie wypalił ten wywiad, co miał być ale "Elon nie znalazł czasu", to jakoś wypadł z łaski. A przypomnę, że odkąd Elon nie miał czasu dla Tima, to zrobił m.in. >1h wywiad na Clubhouse i czysto komediowy SNL. Ale może nie ma co się doszukiwać animozji i zwyczajnie Tim jest za mały jeszcze.
#texasbocachica
#spacex
Komentarz usunięty przez autora
Tu może będzie 80-90% nominalnego ciągu.
Merliny schodzą chyba do 40%, Raptory (te dotychczasowe) chyba do 50% mogły zejść.
Można zmieniać skład mieszanki przez regulacje głównymi zaworami, ale w ten sam sposób można regulować ilość mieszanki włączanej do komory. Można też regulować ilość i skład mieszanki przez zmianę ciśnienia na wyjściu pomp poprzez zmianę ilości paliwa/utleniacza podawanych do preburnerow utleniacza i paliwa.
Trochę to zagmatwane ale i tak te elementy będą w silniku. Jedynie może
@bambus94: Zgaduję, że kwestia optymalizacji. Nie chodzi o soft tylko o sprzęt. Jeżeli priorytetem jest sprawność to stroisz cały sprzęt
Wygląda jednak na to, że koncepcja "max thrust no throttle" jest w ogóle out of the table, obstawiam, że z tego powodu, o którym pisze FLAC – upraszczanie produkcji. Prawdopodobnie dlatego zwiększyli ostatnio liczbę silników w boosterze, bo nie robią mocniejszej wersji Boost.
Nazwa Rboost staje się trochę myląca (chociaż, technicznie rzecz biorąc, brak gimbala = mniejsza waga = lepszy stosunek mocy do masy, ale nie
@texas-holdem: Czyli ERRATA z mojej strony: Elon nie poprawił Rboostów, dodając do nich sterowanie ciągiem, tylko praktycznie z nich zrezygnował na rzecz większej liczby "normalnych" silników. Czyli wolą mieć więcej silników niż "wymaksowane" silniki. Ciekawe.