Wpis z mikrobloga

@wojna: miej chociaż odrobinę rigczu, tu chodzi o sytuację dokładnie odwrotną, że to przychodnie ich nadużywały. Tylko jakiś debil pisał tweeta dając tam cytat, który nie padł na konferencji. Z resztą jest on już usunięty i poprawiony.

Cała trwała 7 minut i można sobie przesłuchać.

@Aik32fr45yd: @wladyslaw-krakowski:

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-06-23/konferencja-prasowa-z-udzialem-ministra-zdrowia-adama-niedzielskiego/?ref=slider
TenebrosuS - @wojna: miej chociaż odrobinę rigczu, tu chodzi o sytuację dokładnie odw...

źródło: comment_1624457418pUB9UyN16CUHOwDJzOsBtb.jpg

Pobierz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@wojna: @TenebrosuS: ja #!$%@?. Pracuje w prywatnej firmie medycznej, dość sporej. Nie mogę podać jaki był procent teleporad ale mogę napisać tyle, że wynikał on wprost z ograniczeń wprowadzonych przez rząd - więc niech ten matoł nie pierdzieli, że przychodnie tego nadużywają. MZ sra w gacie bo musi płacić kupę kasy z kontraktów i szukają oszczędności.


Do tego, rząd prowadził taką politykę strachu, że ludzie bali się jechać do przychodni
@PanBulibu co Ty #!$%@?? Po pierwsze to teleporady nie wymagały żadnych nowych systemów teleinformatycznych - dzwonisz, umawiasz się na wizytę, lekarz dzwoni o określonej godzinie i tyle. Poza telefonem służbowym, gdzie te systemy? Czy w Twojej prywatnej przychodni były kamery, ekrany i zabiegi przez roboty? Bo w zwykłym POZ nic poza głosem.

Po drugie - jakie to były ograniczenia na przychodniach, poza zakazem wstępu postronnych i mierzeniem temperatury? To lekarze każdorazowo podejmowali
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@PanBulibu co Ty #!$%@?? Po pierwsze to teleporady nie wymagały żadnych nowych systemów teleinformatycznych - dzwonisz, umawiasz się na wizytę, lekarz dzwoni o określonej godzinie i tyle


@Bordomir: Odpiszę jak skończymy się śmiać, ok? Bo to co napisałeś świadczy o tym, że nie masz pojęcia o pracy służby zdrowia, obsłudze dokumentacji medycznej, pracy lekarzy i zmianach dostosowujących do obowiązującego prawa (tzw. "regulatory changes").

Bajo
@Bordomir: No muszę cię zmartwić ale wiele przychodni było w lesie i przygotowanych głównie na ruch przychodzący a nie wychodzący plus ograniczeni ilościami kanałów rozmownych jeśli myślisz ze dzwoniono z komórki to chyba jakieś turbo zacofane przychodnie to robiły ale ratowały się jak mogły
Nie znasz absolutnie tematu wiec nie pisz bzdur
@PanBulibu: Z nim nie dyskutuj, ma jakiś ból dupy na służbę zdrowia. Mnie osobiście najbardziej rozwaliła kontrola NFZ i zarzut, że nie można się dodzwonić do poradni i list z pytaniem ile lini telefonicznych i osób do odbierania tych telefonów posiada mała wiejska przychodnia gdzie jedynym medium transmisyjnym są dwie miedziane żyły :D call center trzeba było wybudować
@wojna: przecież to nie o to chodzi że Polacy nadużywali teleporad bo dzwonili z problemem. Nadużycie było że strony przychodni które każdy możliwy problem zbywaly stwierdzeniem, że jest pandemia i nie ma wizyt i co najwyżej teleporad. A że nie wszystko zdiagnozujesz teleporada to ludzie mieli przez te przychodnie problemy.