Wpis z mikrobloga

@Volan: jak chcesz do jednego modelu samochodu to lepszy dedykowany z dedykowanym programem.

Jak chcesz tym diagnozować wiele samochodów, akceptując że w praktyce możesz się tym dowiedzieć o kodach błędów które zapaliły lampkę check engine i odczytać tylko podstawowe parametry pracy - bierz uniwersalny.
Z uniwersalnych lepszy taki na BT.
@Volan: nowsza nie znaczy lepsza, na forum opla kilka użytkowników narzekało na ver 1.99, ale tak jak wspomniałem zależy jak się trafi, jakie komponenty są w środku itd. spore znaczenie ma system operacyjny.
mam ver 1.59
Vectra c ok
Meriva a ok
Astra j łączy się, ale są problemy z podglądem parametrów pracy silnika.
Corsa d ma problemy. Łączy się ale nie ze wszystkimi modułami, problem z podglądem parametrów pracy silnika.
@Volan: standardowy opel com. Pewnie masz na płycie.
Jak są problemy z opcom polecam vauxcom. Prawie to samo tylko po angielsku.
Jak się nie da uruchomic klikasz prawym guzikiem muszy i wybierasz "uruchom jako administrator"
@cacyyy: Nie mam napędu, program pobrałem "VAUX-COM_120309a+131223d" OPCOM też mam, ale dziwne że do wyboru jest max 2010 rok. Niestety mam problem ze sterownikami, próbuję to ogarnąć bo laptop nie rozpoznaje urządzenia, instalacja wywala jakieś błedy :/
@Volan: ta sama wersje mam do interfejsu v 1.59. Ale próbuj może zadziałą.
Najlepiej jak włożysz płytę do jakiegoś kompa z napędem i zainstalujesz z płyty...
vaux com jest po angielsku. op com po polsku.
Pamietaj jak nie chce sie uruchomić, kliknij prawym guzikiem myszy "uruchom jako administraor"
@Volan: program jest prosty, ogarniesz bez. Zainstaluj sobie opcom, ma troszeczke mniej funkcji, ale jest po polsku, jak to ma znaczenie. Najważniejszy jest sterownik z voux coma. Reszta powina isc gładko.

łączy się ze wszystkimi modułami jak wchodzisz w informacje o modułach i kodach błędów?
Nie zrywa połaczenia?