Wpis z mikrobloga

Witam.
Od roku jestem posiadaczem ekspresu ciśnieniowego marki Silvercrest ze sklepu internetowego #lidl. W ekspresie wystąpiła wada bo ekspres nie ma ciśnienia żeby zrobić kawy. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji zgłosiłem do producenta, który mi przysłał instrukcje żebym sam sobie rozkręcił spieniacz i wyczyścił gumkę w środku. Mam pytanie do was mirki i do #lidl czy powinienem sam ingerować w konstrukcje ekspresu rozkręcając jego element? Przecież nie jestem autoryzowanym serwisem i moge przez to stracić gwarancje?

Fragment odpowiedzi z supportu:
„Szanowni Panstwo,





w nawiazaniu do zgloszenia prosimy o sprawdzenie czy zatyczka przylaczeniowa w pokrywce zbiornika na mleko jest zakrecona (oznaczenie-klodka zamknieta). Nastepnie sprawdzic czy gumowa oslona od gory jest dokladnie wcisnieta.



Po tym prosze o przeplukanie woda pojemnika na mleko dwukrotnie w momencie kiedy pokretlo do ustawiania ilosci piany jest przekrecone na pozycje clean, poprzez wcisniecie dwukrotnie Latte duze.



W nastepnej kolejnosci prosimy sprawdzic jak wyglada spieniacz w srodku.

1.Odkręcić trzy śrubki i otworzyc spieniacz.
2. Wyjac przeźroczysto-bialą gumkę do której wkłada się rurkę i ja wyczyść (wykalaczka lub patyczkiem)
3. Nie odkrecac innych elementów spieniacza

4.Przeslac w odpowiedzi zwrotnej na maila zdjecie rozebranego i wyczyszczonego od wewnatrz spieniacza
5. Zakrecic spieniacz
6. Zrobic ponowne płukanie funkcja clean”

#prawokonsumenckie #kawa #zakupy #ekspresdokawy #prawo
  • 4
@Mateo87: to nie jest jakaś tam serwisowa robota tylko raczej czyszczenie które wchodzi w zakres użytkowania.. napisali żeby nie odkręcać innych elementów spieniacza, więc aż tak dupy nie mogliby dać żeby nakłonić klienta do grzebania a potem odmówić mu gwarancji.
widocznie masa tego przychodziła i ogarnęli żeby klient to zrobił zamiast tracić czas na przesyłanie sobie ekspresu.