Wpis z mikrobloga

@pmub: przez to ze na highgroundzie sie bronisz to ciezko jest zakonczyc gre. Ogolnie ta gre pozmieniali mocno i gra sie giga huiowo jesli sie gralo 10-12lat i ma sie porownanie.
  • Odpowiedz
bo to jest tak, dla gracza doty lol to moba jak kazda inna, dla gracza lola dota to piekło na ziemi. jest dużo szybsza, mniej przejrzysta i dużo dużo trudniejsza


@jebluschytrus: ogólnie to Dota 2 dawno temu było dużo szybsza, teraz jest o wiele wolniejsza. Jeśli chodzi o przejrzystość to kwestia przyzwyczajenia. Prawdą jest, że Dota 2 ma mnóstwo nieintuicyjnych mechanik, które musisz poznać, ale w w 99% przypadkach jak je
  • Odpowiedz
  • 0
@kaarp widać że nie wiesz o czym mówisz xd lol to normicka gra dla casuali I stawianie znaku zapytania pomiędzy wymagająca dota to wyższy poziom fikolka intelektualnego
  • Odpowiedz
@jebluschytrus: mimo wszystko, tak Dota jest trudniejsza ale jeżeli ma się ogarnięte macro i generalnie ogarania się takie podstawy jak poruszanie postaci (które w Docie faktycznie jest trudniejsze) to nie ma aż takich kosmicznych różnic.

Ale tempo rozgrywki to faktycznie, kumpla mam który sobie normalnie browary popija przy liniowaniu w LoLu ale w Docie to możesz od razu iść pod wieże i feedować jak ktoś tak zamierza grać xd

@kaarp:
  • Odpowiedz
@Ataxia: Ja gram w Dotę i jestem casualem, boli cię to? xD

Mi LoL nie podszedł ale samo skomplikowanie gry to nie jest wyznacznik czegoś ciekawego. Szachy też pewnie ssą pałę bo na rynku jest od cholery gier planszowych ze znacznie bardziej skomplikowanymi mechanikami? xd
  • Odpowiedz
Kiedy Dota była szybsza?


@DiscoKhan: nie chodzi o to, że są krótsze mecze tylko o to, że non stop się coś działo, można było wysnowballować zrobić w 15 minucie deathballa na midzie i każdy teamfight trwał 5 sekund. Wtedy moi znajomi z LoLa właśnie mówili, że Dota jest dla nich za szybko bo nie widzą co się dzieje, postaci się teleportują i wybuchają. W LoLu w tamtych czasach to cały early
  • Odpowiedz
  • 0
@Ataxia: Ja gram w Dotę i jestem casualem, boli cię to? xD


@DiscoKhan tak, daje #!$%@? o random wypoka xd

Mi LoL nie podszedł ale samo skomplikowanie gry to nie jest wyznacznik czegoś ciekawego. Szachy też pewnie ssą pałę bo na rynku jest od cholery gier planszowych ze znacznie bardziej skomplikowanymi mechanikami?


Ok, dzięki za bezsensowne porównanie ale nie rób więcej
  • Odpowiedz
@Ataxia: przyznaj się, nie odniosłeś się do metafory bo jej nie zrozumiałeś i podszedłeś do niej zbyt dosłownie. Nie ma czego się wstydzić, częsta przypadłość xD
  • Odpowiedz
@kaarp: Ale same liniowanie wymaga więcej akcji a i dalej są walki które trwają prawie dwie sekundy. Tylko ludzie rzadziej robią tak ryzykowne buildy, nie tyle gra się zmieniła co sami gracze i za często nie zobaczysz Kunkki z dwoma Daedalusami czy coś w ten deseń.

Pango gram na midzie jako glass cannon i jak się chcę to można chociaż pewnie nie jak się ma jakieś 5k MMR ;)
  • Odpowiedz
widać że nie wiesz o czym mówisz xd lol to normicka gra dla casuali I stawianie znaku zapytania pomiędzy wymagająca dota to wyższy poziom fikolka intelektualnego


@Ataxia: stawiam znak zapytania? Chodzi o znak równości? Nie mówią, że Dota 2 jest tak samo trudna jak LoL tylko, że jest trudna inaczej, ale jeżeli po drugiej stronie też siedzą ludzie, istnieje matchamking i tych ludzi jest wystarczająco dużo to zawsze szeroko rozumiana "trudność"
  • Odpowiedz
@kaarp: Na linii? Grałem i wonbo combo gdzie jak kogoś złapalismy to pękał momentalnie. Ale poza tym to harass jak najbardziej istniał, orzy czym ja grałem na poziomie Platyny nie wiem jak to wygląda jak ktoś powqżnie gra.

Tylko widzisz w Docie teraz ludzie mają więcej regena niż w LoLu i go sobie jeszcze kurierem dosyłają.

Właśnie większość tego co piszesz odnosi się i do Doty, skillami może nie rzucasz jak
  • Odpowiedz
stawiam znak zapytania? Chodzi o znak równości? Nie mówią, że Dota 2 jest tak samo trudna jak LoL tylko, że jest trudna inaczej, ale jeżeli po drugiej stronie też siedzą ludzie, istnieje matchamking i tych ludzi jest wystarczająco dużo to zawsze szeroko rozumiana "trudność" będzie dążyła do tego samego poziomu w cokolwiek byś nie grał dlatego, że nie wygrywasz tak na prawdę z grą tylko z człowiekiem.


@kaarp: Tak, ale nie.
  • Odpowiedz
Na linii? Grałem i wonbo combo gdzie jak kogoś złapalismy to pękał momentalnie. Ale poza tym to harass jak najbardziej istniał, orzy czym ja grałem na poziomie Platyny nie wiem jak to wygląda jak ktoś powqżnie gra.


@DiscoKhan: Ja mówię o czasach kiedy jeszcze nie było czegoś takiego jak Platyna albo jak już była to była prawie top rangą i tylko pare procent ludzi ją miało.

Tylko widzisz w Docie teraz
  • Odpowiedz