Wpis z mikrobloga

Kupiłem wczoraj kompota w E36. Zwykle byłem obojętny wobec tej marki, jeżdżę audi
Szukałem czegoś mniejszego do jeżdżenia w około komina, żeby nie męczyć swojego klekota nie dogrzaniem. No i szczerze mówiąc spodziewałem się walorów jezdnych jak w civicu czy innej astrze.
Ale to jest sztywne i pewnie się prowadzi, nawet na wyższych prędkościach i w deszczu.
Więc witam serdecznie, bardzo mi miło - człowiek uczy się całe życie
#bmw
  • 28
@xardas_pl: nie zgodzę się z tym i e36 a już szczególnie compact będzie lepiej pomykał w zakrętach, różnica w rozstawie osi pewnie 10-15cm, różnica w masie ok. 300kg, stabilność na pewno na korzyść e39, ale w zakręcie e36 będzie lepsze, nie wyjeżdżaj z porządnym zawieszeniem bo do e36 też można wsadzić coś lepszego i dalej e39 zostanie w tyle
@RwandyjskiFront: co do kompakta jest specyficzny. Ma stary typ zawieszenia spotykany w E30 (semi trailling) przez co przy dodawaniu gazu wyrywa się do driftu, jest lekki i mały i sztywniejszy niż E36 coupe (sedan i touring to najsztywniejsze budy)

Wsiądź do E39 530i kiedyś (najlepiej m sport) i przejedź się autostradą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@RwandyjskiFront: jak już będziesz wsiadał do 5er to wsiądź raczej do E60 535d (z zawieszeniem M) i tak jak @sorek pisze przejedź się autostradą

przy 250 czujesz się jak przy 140 w typowym sedanie (np Audi), przy 140 idzie zasnąć.

a 0-200 zrobisz w około 22 sekundy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sorek: compact dużo mniejszy od reszty e36 nie jest, ma tylko mniejszy/krótszy bagażnik, rozstaw osi jest identyczny jak w reszcie e36, przód jest identyczny jak w sedanie czy touringu, zawias faktycznie starszego typu, ale inny niż w e30 (nie pasuje p&p) ale bezawaryjny bo tam nie ma się co zepsuć i ma większe problemy z trakcją gdy moc to 200km+
@sorek: hmm, a powiesz o mnie jak Ci powiem, że od 11 lat jeżdżę e36 compact i chciałem kompota ze względu na wnętrze przypominające stare dobre e30? jedynie niedostępne opcje wyposażenia i włączniki świateł to minus we wnętrznu