Wpis z mikrobloga

Luksusowa wschodnia fura: GAZ-3105


@pp53: jakby po upadku komuny to raz

Okres produkcji 1992–1996


Dwa - zrobiono raptem 55 egzemplarzy, bo jak tylko ruscy otworzyli się na zachód, to nikt tego nie chciał.

Może obrazki porównujące Trabanta z topowymi autami marek premium nie mają wiele wartości merytorycznej, ale problem jest w tym, że po pierwsze w krajach kapitalistycznych te marki premium produkowały całkiem sporo samochodów, a po drugie nawet porównując samochody
@skitarii: To nie było tak, że nie mieli żadnych "luksusowych" samochodów bo był np. ził 117, ził 41047, gaz 14, ale nie były to samochody dla zwykłych ludzi którzy mieli pieniądze, gdy np. Niemiec z RFN jeździł sobie golfem 2 albo passatem B2/B3 to Niemiec z NRD mógł co najwyżej pojeździć przestarzałym technologiczne trabantem xD To jest po prostu wyższość kapitalizmu nad socjalizmem.
po prawej autko ktore mogl kupic zwykly robotnik, brzydkie, #!$%@? ale przynajmniej tanie

auto po lewej to jest raczej luksusowe


@GFOzon: co ty bredzisz? XDDD

To auto dla "zwykłego robotnika" było produkowane w ilości porównywalnej do luksusowych serii BMW.

Czyli zwykłe auto wyglądające jak gówno, było za komuny tak luksusowe jak limuzyna czy sportowe auto w kapitalizmie XD