Wpis z mikrobloga

to samo co w kazdym aucie, albo przekroczysz obroty i silnik wyskoczy albo nie i auto i tak nie pojedzie dalej niż rev limiter


@Lethal_Jelly: muszę poczytać jak to jest zrealizowane ale jakimś cudem nie widzę tego.
  • Odpowiedz
@ksiak: z tym czytaniem to bym sie uspokoił, nawet w salonie nikt nie był świadomy różnicy miedzy line assist a adaptive line assist i wciskali kity. To co jest na pokładzie aut nigdzie nie jest dobrze opisane... :/
  • Odpowiedz
  • 0
@Lethal_Jelly: Co jest cholernie droższe ? Cena taka sama za te dwa modele. Mazda nie robi bieda wersji dlatego kosztuje 99k Leon niby zaczyna się od 70k ale ten o ktory pytam czyli Fr i silnik min 130 km już kosztuje 96k. Jak chcesz golfa czy Leona bieda doposażyć do poziomu mazdy to masz kwotę ponad 100k
  • Odpowiedz
@stanley88: w Leonie masz DSG i tam się nic nie ślizga ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale spoko, rozumiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mimo niewątpliwych zalet kiedyś wybierałem manuala, teraz tylko automat (80% jazd po mieście, same korki, światła, ronda, itd.).
  • Odpowiedz
z tym czytaniem to bym sie uspokoił,


@Lethal_Jelly: ponieważ? Na pewno jest to do znalezienia, gdzieś są jakieś informacje techniczne, specyfikacje itp. Trzeba szukać na zagranicznych stronach, tych wschodnich często ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@stanley88:

Mazda nie robi bieda wersji dlatego kosztuje 99k


Jaja sobie robisz? ta wersja "KAI" ma klime na korbke xDDD, brak kamery cofania, brak podgrzewania foteli i kiery, brak regulacji odcinka lędźwiowego, brak fotochromatycznego
  • Odpowiedz
@stanley88: mazda ma cienki delikatny lakier, rysuje się od samego patrzenia na nią. Materiały w środku nie najgorsze ale delikatne.
Infotainment w mazdach to jakaś porażka.
Te 150km też nie robi Bóg wie jakiej roboty w tym aucie.
Ja bym brał Leona ale jedz się przejedź oboma i sobie wyrobisz własne zdanie.
Co do manuala to nie widzę problemu skoro chcesz - jakbyś chciał automat to znowu w Leonie będzie
  • Odpowiedz