Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 57
Mirki ja odnośnie szczepienia.
Mam możliwość w dniu dzisiejszym zapisu. Jednak mam cały czas mętlik w głowie - moje stanowisko jest raczej takie - poczekam może w przyszłości.
Nie jestem przeciw, nie jestem entuzjastą ponieważ nie znam się na tym. W mojej okolicy bez problemu za kilka dni mogę zapisać się na Pfizera lub Modernę, bo chyba takie o ile już bałbym pod uwagę.
Dzwoni mama że sąsiad po szczepieniu 2 dni zmarł, ktoś tam wieś dalej też. Kurde 35lat niby zdrowy jestem, lecz obawy jakieś mam.
Czy jest w stanie ktoś merytorycznie przedstawić swoje stanowisko? Za lub przeciw. Czytałem trochę tag ale przeważnie ludzie toczą wojenki jak xbox vs ps.
#szczepienia #szczepionka
  • 215
  • Odpowiedz
@19michael86: poczytaj ulotki moderny albo pfizera; jasno jest napisane w kilku miejscach że nie są znane wszystkie skutki uboczne. Tak naprawdę szczepionkę przebadano tylko na zwierzętach i jakiejś niewielkiej grupie ludzi. To samo z wpływem na płodność: nie są znane skutki długoterminowe; osoby w ciąży: nie są w pełni znane skutki.

Corminaty to chyba ta od pfizera: https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-epar-product-information_pl.pdf
  • Odpowiedz
@DziobakApokalipsy_: pewnie że mała; czym jest 45k osób względem światowej populacji? Już nie mówiąc o krótkim czasie badań, przez co tak naprawdę mało co wiemy o długoterminowych skutkach (co wręcz potwierdza charakterystyka szczepionki).
  • Odpowiedz
@Luceeek: fajnie, tylko że podkreślam że nie wszystko zostało przebadane. Nikogo nie namawiam do szczepienia jak i nieszczepienia się. Róbcie co chcecie z waszymi ciałami. Każdemu radzę żeby nie polecał nikomu tego co ma robić bo to jego ciało. Polecanie zaszczepienia się jak i niezaszczepienia jest tak samo durne.
  • Odpowiedz