Wpis z mikrobloga

Ależ się w-------m Mireczki. Wiecie jak się u nas podejmuje decyzje o zmianach drogowych? Robią to ludzie bez prawa jazdy, którzy nie potrafią nawet czytać projektów, które opiniują.

Na Prusa odsutrykawia się coś takiego (foty z lokalnej grupy), więcej w komentarzach + projekt):

1. Zlikwidowano dwa pasy na światłach, przez co tworzy się korek, bo mamy tam kolizyjny lewoskręt
2. Zwężono jezdnię do 5,5m wprowadzając parkowanie prostopadłe na jezdni, którego tam wcześniej nie było. Co więcej chodniki umożliwiały pełne parkowanie prostopadłe na chodniku lub równolegle (w dalszej części), a nadal było tam szeroko.
3. Zwężenie jezdni oznacza pogorszoną widoczność na wszystkich skrzyżowaniach (ostrzejszy kąt się robi), a każde skrzyżowanie jest tutaj RÓWNORZĘDNE. Wyjazd z boczych uliczek do tej pory to był horror, ale to co tam zrobili to jest mokry sen blacharza.
4. A teraz hit: jak decyzja została podjęta? Otóż pozytywnie zaopiniowała ją Rada Osiedla Ołbin "w trosce o bezpieczeństwo pieszych"
- tyle że tam nie ma wypadków z udziałem pieszych, ale są stłuczki i teraz będzie ich więcej (można sprawdzić dane)
- RO twierdzi, że na projekcie nie ma zwężenia do jednego pasa na Prusa/Wyszyńskiego. A wystarczy k---a umieć czytać projekt (komentarze), żeby to zrozumieć
- decyzje zostały podjęte w oderwaniu od czegokolwiek - tak właśnie to u nas działa, wszyscy mieszkańcy w-------i jak 150, tylko grupka debili, która mieszka w zupełnie innym miejscu uważa, że to jest spoko

#wroclaw
Iudex - Ależ się w-------m Mireczki. Wiecie jak się u nas podejmuje decyzje o zmianac...

źródło: comment_1619072771TIBkZRJMSkARjySu3BA4sO.jpg

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Iudex: a nie dosc ze to malowanie z-----i koncertowo, to nie wiem czy pamietasz/slyszales ale oni to chcieli jeszcze walnac strefe PLATNEGO parkowania... mam nadzieje, ze choc z tego nic nie wypali
  • Odpowiedz
Co więcej chodniki umożliwiały pełne parkowanie prostopadłe na chodniku lub równolegle (w dalszej części), a nadal było tam szeroko.


@Iudex: no tak k---a skonfrontowałem to twierdzenie ze street view i przyznam, uśmiałem się XD

Podstawowy błąd, który został popełniony to wyznaczenie miejsc parkingowych na skrzyżowaniach i zbyt blisko od skrzyżowań, ale jak patrzę na to, co tam się o--------a, to chyba jedyną opcją byłoby postawienie jakichś k---a zasieków 10 metrów
  • Odpowiedz
podjedź do Sosnowca


@dos_badass: może to ty się przejedź do Wrocławia, to przestaniesz narzekać ;) Ja myślałem, że na śląsku są świry, dopóki nie pojeździłem po Wrocławiu. Tam każdy walczy za kierownicą o przetrwanie, tam nie ma zmiłuj a sekundniki przy światłach są wskazówką, kiedy dodać gazu, a nie zwolnić. Po kilku wizytach we Wrocławiu, błogosławiłem ziemię śląską, a nawet zagłęgiowską ;)
  • Odpowiedz
@ugluck: Akurat strefa to jest bardzo dobry pomysł. Kosztuje to 100zł rocznie, a przynajmniej znikną wszystkie zardzewiałe gruchoty i dostawczaki firmowe, którymi zastawiają kilka miejsc parkingowych i ograniczają widoczność. Niewielka cena za takie zwycięstwo ( ͡º ͜ʖ͡º)
@prawilnymireczek: Wydaje mi się, że liczba miejsc będzie zbliżona. Może się zmniejszy o niektóre nielegalne. @Canoodle: Wylewanie dziecka z kąpielą. To jest ważna ulica
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Chyba jednak dalej będę kupował bilety mpk zamiast pchać się do centrum. Przy czymś takim jazda po Kielcach to była drogowa przyjemność ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
"w trosce o bezpieczeństwo pieszych"

- tyle że tam nie ma wypadków z udziałem pieszych


@Iudex: Jakbym czytał o Gdańsku, gdzie zmniejszono prędkość na Zwycięstwa i Grunwaldzkiej z 70 do 50 km/h, aby zmniejszyć ilość wypadków śmiertelnych, których do tej pory tam nie było.
  • Odpowiedz
Zlikwidowano dwa pasy na światłach, przez co tworzy się korek, bo mamy tam kolizyjny lewoskręt


@Iudex: Jeszcze tylko zakaz skrętu w lewo i problem znika ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Iudex: Też tamtędy codziennie jeżdżę, pomysł może dobry, ale wykonanie to jakaś totalna fuszerka.
Na wysokości akademików będzie dosyć wąsko, o widoczności wyjazdu z Baryckiej albo Ledóchowskiego nie wspominając.
Ostatnie miejsce przed Wyszynskiego z kolei kończy się dokładnie na środku znaku wiec ktokolwiek tam będzie parkował ten prawie na pewno będzie jeszcze dodatkowo wystawać na już zwężony pas...
No i tym bardziej zastanawia - po cholerę podczas remontu chodnika w
  • Odpowiedz
@Iudex: projekty dróg w tym mieście to jakiś żart. Za każdym razem jak jadę Buforową to aż mnie skręca widząc jak koncertowo z-----y jest projekt. Za max 3 lata konieczna będzie wymagana ponowna przebudowa, bo przepustowość przy tej liczbie powstających tam bloków nie ma szans być wystarczająca, nie mówiąc już o tramwaju który jest obiecywany od czasów Mieszka I a jakoś pas na niego nie został przewidziany, jest za to
  • Odpowiedz
oczywiscie zartuje, nie znam sie na tym a na zdjeciach nic nie widac


@kupuje_bulki_w_almie: No zdjęcia są dla wtajemniczonych, a niewtajemniczeni mogą sobie wejść na mapy google i zobaczyć before/after.
  • Odpowiedz
@Iudex: mozna szybko i bezpiecznie jak w GTA San nandreas, ale w swoim założeniu kruzing z chłopakami po osiedlu to 20km/h dozwolone prawem. Ile tam jest czy to strefa 30?
Nawet taki leżący policjant spowalniacz jest dla ludzi którzy bezrefleksyjnie jeżdżą jak barany no to obcierki są, ludzie są przyzwyczajeni do miejskich autostrad a później hurr durr głupie 50 jak tam można 80 jechać
  • Odpowiedz
@Iudex: Nie ma problemu to udało im się s--------ć to po całości.
Parę lat temu brak korków na Sienkiewicza rozwiązali likwidując jeden pas, by skręcający w lewo przyblokowali ruch i zaczęli je tworzyć.
Wtedy prezydentem był jego Dutkiewicz, który nie mieszka we Wrocławiu, a gdy do niego przyjeżdża to robi sobie skrót przez Ostrów Tumski.
Mam koleżankę z Rzeszowa i ona bardzo chwali tamtejszego Prezydenta Miasta za to że je
  • Odpowiedz