Wpis z mikrobloga

Ależ się #!$%@?łem Mireczki. Wiecie jak się u nas podejmuje decyzje o zmianach drogowych? Robią to ludzie bez prawa jazdy, którzy nie potrafią nawet czytać projektów, które opiniują.

Na Prusa odsutrykawia się coś takiego (foty z lokalnej grupy), więcej w komentarzach + projekt):

1. Zlikwidowano dwa pasy na światłach, przez co tworzy się korek, bo mamy tam kolizyjny lewoskręt
2. Zwężono jezdnię do 5,5m wprowadzając parkowanie prostopadłe na jezdni, którego tam wcześniej nie było. Co więcej chodniki umożliwiały pełne parkowanie prostopadłe na chodniku lub równolegle (w dalszej części), a nadal było tam szeroko.
3. Zwężenie jezdni oznacza pogorszoną widoczność na wszystkich skrzyżowaniach (ostrzejszy kąt się robi), a każde skrzyżowanie jest tutaj RÓWNORZĘDNE. Wyjazd z boczych uliczek do tej pory to był horror, ale to co tam zrobili to jest mokry sen blacharza.
4. A teraz hit: jak decyzja została podjęta? Otóż pozytywnie zaopiniowała ją Rada Osiedla Ołbin "w trosce o bezpieczeństwo pieszych"
- tyle że tam nie ma wypadków z udziałem pieszych, ale są stłuczki i teraz będzie ich więcej (można sprawdzić dane)
- RO twierdzi, że na projekcie nie ma zwężenia do jednego pasa na Prusa/Wyszyńskiego. A wystarczy #!$%@? umieć czytać projekt (komentarze), żeby to zrozumieć
- decyzje zostały podjęte w oderwaniu od czegokolwiek - tak właśnie to u nas działa, wszyscy mieszkańcy #!$%@? jak 150, tylko grupka debili, która mieszka w zupełnie innym miejscu uważa, że to jest spoko

#wroclaw
Iudex - Ależ się #!$%@?łem Mireczki. Wiecie jak się u nas podejmuje decyzje o zmianac...

źródło: comment_1619072771TIBkZRJMSkARjySu3BA4sO.jpg

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Parkowałem tam dzisiaj - miejsca parkingowe tak wąskie że drzwi nie idzie otworzyć... Szerokość miejsca pod malucha. Co za idiota to projektował.
  • Odpowiedz