Wpis z mikrobloga

Ależ się #!$%@?łem Mireczki. Wiecie jak się u nas podejmuje decyzje o zmianach drogowych? Robią to ludzie bez prawa jazdy, którzy nie potrafią nawet czytać projektów, które opiniują.

Na Prusa odsutrykawia się coś takiego (foty z lokalnej grupy), więcej w komentarzach + projekt):

1. Zlikwidowano dwa pasy na światłach, przez co tworzy się korek, bo mamy tam kolizyjny lewoskręt
2. Zwężono jezdnię do 5,5m wprowadzając parkowanie prostopadłe na jezdni, którego tam wcześniej nie było. Co więcej chodniki umożliwiały pełne parkowanie prostopadłe na chodniku lub równolegle (w dalszej części), a nadal było tam szeroko.
3. Zwężenie jezdni oznacza pogorszoną widoczność na wszystkich skrzyżowaniach (ostrzejszy kąt się robi), a każde skrzyżowanie jest tutaj RÓWNORZĘDNE. Wyjazd z boczych uliczek do tej pory to był horror, ale to co tam zrobili to jest mokry sen blacharza.
4. A teraz hit: jak decyzja została podjęta? Otóż pozytywnie zaopiniowała ją Rada Osiedla Ołbin "w trosce o bezpieczeństwo pieszych"
- tyle że tam nie ma wypadków z udziałem pieszych, ale są stłuczki i teraz będzie ich więcej (można sprawdzić dane)
- RO twierdzi, że na projekcie nie ma zwężenia do jednego pasa na Prusa/Wyszyńskiego. A wystarczy #!$%@? umieć czytać projekt (komentarze), żeby to zrozumieć
- decyzje zostały podjęte w oderwaniu od czegokolwiek - tak właśnie to u nas działa, wszyscy mieszkańcy #!$%@? jak 150, tylko grupka debili, która mieszka w zupełnie innym miejscu uważa, że to jest spoko

#wroclaw
Pobierz Iudex - Ależ się #!$%@?łem Mireczki. Wiecie jak się u nas podejmuje decyzje o zmianac...
źródło: comment_1619072771TIBkZRJMSkARjySu3BA4sO.jpg
  • 41
@kuraku:

węższe pasy, to wolniej jadące auta


To jest właśnie odklejone myślenie. W tej okolicy wszyscy są przekonani że Prusa jest główną ulicą. Jadą z maksymalną prędkością. Dalej będzie to ok 40km, tylko później będą dostrzegać auta wyjeżdżające z takich ulic jak Barycka, więc będzie więcej dzwonów. Jadąc od wyszyńskiego należy ustąpić pierwszeństwa samochodom z Barcykiej, których teraz nie zobaczysz przez kilka dodatkowych metrów.

kto #!$%@? wyznaczył miejsca parkingowe tak blisko
Pobierz Iudex - @kuraku: 

 węższe pasy, to wolniej jadące auta

To jest właśnie odklejone...
źródło: comment_1619073654KsqgIVeHpxcVIfuVbLlC4c.jpg
@lothar: Ja tam parkuję. I uważam, że uporządkowanie parkowania było tam bardzo ważnym zadaniem, które po prostu zostało spierdzielone po całości. Możesz sobie poszukać policyjnych statystyk ile tam było stłuczek na tych bocznych uliczkach.
@Iudex: jest jeszcze jedna fajna sprawa - spróbuj tam pojechać rowerem, który tak ubóstwiają te towarzystwa promujące te wynalazki. Na praktycznie całej długości masz stare tory tramwajowe, w które lubią wpadać koła rowerowe. Jeżeli teraz musisz zjeżdżać na przeciwny pas, przy tym przecinając tory, to tylko czekać, aż rowerzyści zaczną się wywalać na tych torach (po wpadnięciu koła w szynę, szczególnie na mokrym jest to łatwe) wprost pod samochody. No na
@Iudex: podjedź do Sosnowca, przestaniesz narzekać na swój grajdołek.
te #!$%@? taka bonanzę #!$%@? z buspasami, że niech ich #!$%@? jasny strzeli.
pretekst to bezpieczeństwo pieszych. rok temu mieli okazać raport na temat pozytywnego wpływu xD na ten aspekt, raportu jak nie było, tak nie ma. a weź zapytaj, to zbanujo.
no i oczywiście cała wiocha zakorkowana. banda złodzieji polskich decydentów #!$%@?.
@Iudex: Daj Panie spokój.

Tam Ci z Nadodrza z RO to się jeszcze teraz brandzlują, że dzięki temu jest zajebiście. Szkoda gadać. Wróci normalny ruch to dopiero będzie dramat.

@AlgorytmPrima: Tylko to trzeba jeździć rowerem, żeby to zrozumieć. A nie jak większość naszych aktywistów rowerowych. Jeździ rowerem raz na ruski rok po chodniku w centrum i będzie się wkurzać, że gdzieś jest za wąsko albo skręty są od linjki nie