Wpis z mikrobloga

@Hepburn: Cupra R miała 225km w serii, większe wtryski, pompa paliwa o zwiększonej wydajności, intercooler, hybrydowe turbo, kuta korba, downpipe z przelotem i Leon na każdych światłach się z Ciebie śmieje ( ͡ ͜ʖ ͡)
@Janusz_z_Rivii: z takich widywanych codziennie trudno coś sobie przypomnieć. Z marek, bo modelami to ciężko byłoby wymieniać, tyle tego jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ford widzę ma dosyć dobrą opinię na wykopku, koreańce (ale nie Daewoo ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
nie wiem czemu wielcy Polacy tak kochają grupę vaga XD


@Hubi112:
1. Bo to zazwyczaj są dobre auta
2. Prawie każdy mechanik to ogarnia
3. Od groma części i zamienników.
4. Popularne w Niemczech, a stamtąd najwięcej targamy aut
5. Bo do niedawna Kia i Hyundai jeszcze sporo odstawał do Vaga - obecnie doskoczyli.
6. Bo jak chciałeś duże kombi albo sedana to wybór nie był porażający.
7. Nawet stare vagi
@nie_programista_20k też nie rozumiem hejtu na vaga, jakoś specjalnie to nie gnije, a jeśli chodzi o kaudi to już wcale, motory zazwyczaj dobre, części dostępne zawsze i wszedzie, prostsze rzeczy zrobisz sam, resztę ogarnie mechanik, raczej każdy. Jeśli dla kogoś auto nie jest wyznacznikiem bogactwa, statusu i #!$%@? wie czego tam jeszcze, ale po prostu narzędziem, to jest to po prostu dobre solidnie auto, tak, dobrze czytacie, solidne i tak, dobre.
@grz_strupek: gówno tam a nie solidne, głównie z powodu elektryki i silników. Fakt są proste i praktycznie wszystko w rodzinie takie samo, te same części, ta sama budowa tylko znaczek inny, nauczysz się jednego naprawiać to wszystkie pokrewne już umiesz. Ważne też że nie ma #!$%@? typu: w tej wersji są inne hamulce a w tej inne tulejki, w vagu praktycznie zawsze to samo i zawsze pasuje, co byś za część