Wpis z mikrobloga

Dawno tu nie pisałem o Summon The JSON. Otóż skończyłem prace nad wideo przedstawiającym tą karcianę. To były trzy miesiące pracy z Blenderem. Głosu użyczył Steve McCurdy, mega utalentowany voice over. Dziękuję wszystkim, którzy motywowali mnie swoimi głosami i komentarzami, bez Was bym tak daleko nie doszedł! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zapraszam do obejrzenia!


#summonthejson #dlaprogramistow #blender #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #php #csharp #java #javascript #chwalesie #python #webdev #programowanie #programista15k

lubisz?

  • tak 28.6% (4)
  • nie 71.4% (10)

Oddanych głosów: 14

tomaszs - Dawno tu nie pisałem o Summon The JSON. Otóż skończyłem prace nad wideo prz...
  • 7
@tomaszs: No jest to bardzo proste i "podstawowe", jak na pierwszą pracę to spoko, ale jako promocja karcianki to nie bardzo. Musisz dodać trochę efektów wizualnych i popracować nad dynamizmem animacji. Nie może być widać pixeli na teksturach przy zbliżeniach no i jakiś motionblur by się przydał jak kamera nad tą planszą leci.
@tomaszs: Ogólnie fajne, ale widać, że: za jasno, odbija i krzywo(kamera "do stołu"/napisy).
1. Zmniejsz poziom odbicia światła od powierzchni kart.
2. Ustaw kamerę równo względem powierzchni "stołu"(masz chyba rotację kamery na 'y' +/- 0, wyzeruj y).
3. Podkręć kontrast itp. jednym ze stylów obrazu w: Render properties/Color management/Look/np. Medium High Contrast
4. Możesz te wiszące napisy urozmaicić, jakieś podkreślenie, "owalną podstawkę" itp., czy jakiś animowaną lnię świetlną pod tekstem.
5.