Wpis z mikrobloga

Dzisiaj grając spokojnie w cyberpunka uświadomiłem sobie, że moje R2 ma wyraźne luzy i jest to totalnie nieprzyjmne w graniu. Oczywiście szybko doczytałem, że to powszechny problem i są nawet domowe sposoby na prowizorkę, ale ja nie po to płacę 2300 za kosnole, by się w takie rzeczy bawić. I tutaj pytanie. Reklamował już ktoś kiedyś coś takiego? W sklepie (u mnie MediaExpert), czy u Sony? Ile trwa wymiana? Zupełnie nie mam interesu w kupowaniu nowego poda na czas wymiany, a nie chce być odcięty od gierek na dwa tygodnie i to przez taką pierdołe
#ps5 #reklamacja
  • 9
@DawidXO: a nowy dostałeś czy ten sam? I kiedy się do Ciebie odezwali po twoim telefonie do sony? Ja dzwoniłem wczoraj, przyjął gość zgłoszenie, dostałem numer i miał być kontakt do 48h i jestem ciekawy, czy się jutro odezwą
@Ghuuuuus dostałem inny, ale raczej nie nowy tylko też po prostu serwisowany, ale wyglądał jak nówka i wszystko też do tej pory w nim działa. Ja zadzwoniłem i w ciągu kilku godzin dostałem maila zwrotnego z tą etykietą do dpd do wydrukowania i całą instrukcją jak to odesłać.
@DawidXO: update. Dzwoniłem w środę i do dzisiaj zero odzewu. Jedynie w piątek na infolini gość powiedział, że są zapchani tymi reklamacjami, ponieważ te pady ciągle im padają, stąd te opóźnienia. Jeszcze dzisiaj poczekam, ale jutro chyba znowu zadzwonię