Aktywne Wpisy
Maczuga_Herkulesa18 +240
Dzisiaj wyjazd firmowy więc jak zwykle obrączka zjeżdza z palca i czas na zabawe z Julkami lvl 22 z działu sprzedaży :) Raz się żyje #zwiazki #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
masz_fajne_donice +164
Ranking najgłupszych powiedzeń w PL:
Co proponujecie na 2?
#pytanie #polska #przemyslenia
1. Tylko winny się tłumaczy
Co proponujecie na 2?
#pytanie #polska #przemyslenia
Fiat Stilo był typowym autem - pomyłką. Był niezbyt ładny, bardzo awaryjny, a jego osiągi były mizerne. Do dzisiaj ostały się głównie pięciodrzwiowe diesle na dojechaniu, którymi ktoś wozi dzieci do szkoły lub dojeżdża do roboty (diesle akurat, jak to u Fiata, były pancerne). Jednak jest jedna wersja, która się zdecydowanie wyróżnia, to uterenowiony multiwagon, czyli UPROAD. Czym się on różni od kombiakia? Otóż ma prześwit większy o 20 mm, nielakierowane zderzaki, plastikowe panele na drzwiach i nadkolach, osłonę układu wydechowego i silnika. I to w zasadzie tyle, wnętrze jest identyczne jak w egzemplarzach o bogatszym wyposażeniu. Dwustrefowa klima, radio, tempomat, alufelgi, sześć poduszek, wspomaganie kierownicy, ABS, ESR, tylne czujniki parkowania. Co ciekawe, auto zazwyczaj występuje w konfiguracji z najmocniejszym dieslem 1.9 JTDm 140 KM, co nawet dziś zapewnia dużo mocy.
Jeśli ktoś kiedyś założy muzeum youngtimerów 1990 - 2015 ze wszystkim Daewoo, Roverami, MG, Hyundaiami Pony i innymi wynalazkami, za którymi nikt nie tęskni, Fiat Stilo Uproad powinien też się tam znaleźć.
#rzetelnafura -> obserwuj
#carspotting #carboners #samochody #motoryzacja #fiat
@rzygaj: to kwestia nisko zawieszonego i ciężkiego przodu ;) miałem w sumie 4 auta z tego koncernu i każde tak miało.
@onionspirit: To już bardziej popularne widziałem całkiem nie dawno.
Akapit balansowanie na krawędzi
Przecież to kompletna bzdura. Po pierwsze, niezły to był grabarz marki skoro 10 lat później Fiat był w najlepszej kondycji od kilkunastu lat i był w stanie wykupić Chryslera. Po drugie problemem stilo nie była tandeta i przestarzały design, a wręcz przeciwnie. Fiat chciał ambitnie podnieść swoją rangę poprzez zrobienie nowocześniejszych i
Jak już wspomniał @kozaqwawa, Stilo bylo po prostu za drogie. Co z tego, że wyglądał „po niemiecku” i był calkiem ładny (3d ❤️), jak w podobnej cenie miałeś Megane, 307 czy wreszcie Golfa IV.
Po latach Stilo stały się hitem z drugiej ręki, bo zaczęły kosztować psie pieniądza, a
Co.. kupiłem używkę w benzynie 1.2 z przebiegiem 150kk. Zrobiłem nim na gazie 100kk km bez jakiejkolwiek awarii silnika xD aha no i jeździ nadal u moich rodziców.
Wymiana żarówki? Wystarczyło odkręcić pokrywę od akumulatora. Tyle.
@Oryginalny_nikt: Z tego co czytałem, to właśnie dla wielu było minusem, jak ktoś chciał kupić włoskie auto, to oczekiwał włoskiego designu. Jak ktoś preferował niemiecki wygląd to wolał sprawdzone niemieckie propozycje.