Wpis z mikrobloga

Szukam #pracbaza zdalnej dla mojego #rozowypasek, ale też chciałbym się doradzić anonimowych internautów w sprawach życiowych i zawodowych.

Chyba istnieją prace online jako sekretarka czy w biuro obsługi, co nie? Moja dziewczyma jako testerka mogłaby pracować, ale odpuściłą #programowanie, bo to nie dla niej. Okej. Nie będę zmuszał, trzeba lubić to co się robi
Obecnie pracuje jako menadżerka (supervisor?) w restauracji i szkoli się na wyższe stanowisko i będzie miała jakieś certyfikaty, że może menadżerować resteurację, no i dostanie 2x pensję z 12k brutto na 24k brutto. Co na #londyn jest bardzo mało.
Ponoć lubi #gastronomia i chciałaby mieć kiedyś piekarnię, kawiarnię czy coś, więc może się w tym sprawdzi. Jednak najlepiej jak zdalnie coś znajdzie xD

Nie mamy oboje studiów, ja pracuję jako programista 50k f brutto (Daje to =>~3000f netto / miesiąc). Oszczędności mam na tyle by nie pracować przez 3 lata razem z utrzymaniem dziewczyny jakby nie miała pracy.
Zastanawiam się co na przyszłość zaplanować, w #uk jak będę miał dobry dojazd pociągiem (1h) do Londka to raczej bez problemu bym znalazł pół-zdalną albo w 100% zdalną pracę. Jakbyśmy wyjechali z tego Londynu to może byśmy kupili nieruchomość w takie właśnie rejony i za 2-4 lata sprzedać za 270k funtów. Wyjechać do polski i za te miliony kupić 2 #nieruchomosc. Potem znaleźć dobrą płatną pracę (najlepiej zdalnie dla firmy w UK) 10-20k i żyć sobie spokojnie do starości. Wydaje się to spoko planem.

#zyciezdalnegorobola #zarobki #pieniadze #plany2021

Dobry plan?

  • Spoko 29.3% (12)
  • Nie 24.4% (10)
  • Nie wiem 46.3% (19)

Oddanych głosów: 41

  • 19
@zdalny_robol: A w UK przeprowadzka po prostu z Londynu gdziekolwiek czy na wieś? Bo chyba Będzie kozak połączenie Birmingham-Londyn (40 minut) a nie jest aż tak przesadnie drogie jak na tak duże miasto.