Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@FantaZy: Szczerze mówiąc jeżeli decydujesz się na pracę w służbie zdrowia, to jesteś gotowy na ryzykowanie życia i zdrowia. Pandemia czy nie, zawsze jest jakiejś ryzyko
  • Odpowiedz
@Paula_pi: nie mam żadnego dowodu, ale jestem pewien, że gdyby zapyać te wszystkie pielęgniarki, doktorów i inne osoby które pracują w NHS czy się zgadzają na pracę w takich okolicznościach to pewnie 30-40% by tego nie chciało.
  • Odpowiedz
@FantaZy: Jestem pielęgniarką to wiem jak jest. Gdy się decydowałam na pracę to wiedziałam przecież o wszystkich jej minusach jak brak bank holidayów czy ryzyko zarażenia czymkolwiek (covid to jest nic)
Pracownicy NHS mają też sporo innych bonusów jak zniżki do sklepów czy hoteli, bezpłatne parkingi prawie w całym kraju, pierwszeństwo w wielu kolejkach. Podczas studiów na pielęgniarkę, położną, ratownika medycznego mieszkają prawie za darmo w akademikach, a w Walii
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@FantaZy: czyli strazakom placimy ekstra za gaszenie pozarow a policjabtom za rozbijanie gangow... a nie to zle porownanie. Nauczycielom za nauczanie?
  • Odpowiedz
@FantaZy: haha pamiętam jak w zeszłym roku co co czwartek o 20 cała Anglia solidarnie klaskała xD wtedy mawet wirus nie atakował klaskających na moście Westminister w Londynie xD
  • Odpowiedz
@Paula_pi: @peszmerd: chodzi mi o to, że to rząd zaczął zwoływać ludzi i twierdził, że za ich pracę będą oklaski. To nie była inicjatywa obywatelska tylko PR rządu. BoJo zaprosił media, poklaskali i taka ich wdzięczność.
Gdyby to wyszło jakoś od ludzi... to ok.
  • Odpowiedz
@Paula_pi: Ja pracuję jako ten jak to nazwałaś śmieciarz. Okrągły rok,jedyny bieda profit dali nam dodatkowo 3dni do urlopu (_ ) Ale srał ich pies,ja sobie sam zbieram profit z lini. Dużo ludzi siedzi w domach, płacą im 80%,ale oni nadal wyrzucają pieniądze do śmieci :)