Wpis z mikrobloga

Cześć, mam 25 lat i od jakiegoś czasu zauważyłem że mam coraz rzadsze włosy na głowie. Jestem dosyć aktywny fizycznie, nie najgorzej się odżywiam, mimo to włosów coraz mniej, więc postanowiłem się zainteresować tematem. Jestem zielony w temacie, mogliście doradzić od czego zacząć? Jakaś dieta, suplementy, odżywki, szampon? Będę wdzięczny za poradę.
#lysienie #wlosy #finasteryd #minoxidil #zakola #medycyna #leki
ATLETICO - Cześć, mam 25 lat i od jakiegoś czasu zauważyłem że mam coraz rzadsze włos...

źródło: comment_1614163012SOyAeHVnJCV82xOIgwE4jO.jpg

Pobierz
  • 58
@ATLETICO: Wygląda, jak klasyczne łysienie androgenowe. Jak bardzo chcesz z tym walczyć, to działa tylko przeszczep, który będziesz musiał poprawiać co ileś lat. Nic w tym strasznego/wstydliwego, po prostu się zgól na zero, jak już zaczniesz łysinka zacznie się za mocno przebijać. Ja się zgoliłem w sumie na podobnym etapie jak ty teraz, tyle samo miałem lat z resztą ( ͡° ͜ʖ ͡°) Polecam, nigdy więcej problemów
@ATLETICO: albo wydasz gruby hajs i poświęcisz zdrowie na jakieś gówna (które i tak nie usuną przyczyny, bo jak je odstawisz, to będzie znowu to samo), albo zaczniesz się golić na szeregowego. Polecam opcję nr 2 ¯\_(ツ)_/¯
@ATLETICO: Btw apropos tych rad, żeby resztę życia brać finasteryd:

Jak w przypadku każdego leku możliwe są skutki uboczne stosowania preparatu. Z badań wynika iż może ich doświadczyć około 10 % mężczyzn przyjmujących preparat. Do najczęściej wymienianych należą: obiżenie libido i osłabienie erekcji a także zmiany w nastroju.


Serio, warto?
@Warrior_97: tak z ciekawości, co jest przyczyną takiego przerzedzania? to nie są geny? bo jeśli geny to chyba żaden lek nie pomoże? z tego co piszesz wywnioskowałem, że stosujesz lek który podałeś czyli jakaś diagnoza musiała być czy dermatolog tak w ciemno przepisał?