Wpis z mikrobloga

Czy ktoś też ma problem z kontaktem ze sklepem morele.net? Mam abonament w plusie i nie da się dodzwonić na żaden z podanych przez nich numerów. Próbowałem nawet przez skype i tydzień temu działało, a teraz nie łączy tak samo jak z plusa ( ͡° ʖ̯ ͡°). Ma ktoś taki problem, czy to coś u mnie?

No i sprawa dosyć ważna, bo na zgłoszenie reklamacyjne nie odpowiadają mailami więc muszę próbować dzwonić. Chodzi o to, że reklamowałem produkt z tytułu rękojmi drugi raz i chciałem odstąpić od umowy a oni bez informowania mnie naprawili produkt i dzisiaj dostałem wiadomość, że odsyłają z powrotem do mnie. Wie ktoś jak to się ma do rękojmi?

#morele #reklamacja #prawokonsumenckie #uokik
  • 3
  • Odpowiedz
@Robert_California: jak nie zaznaczyłeś w formularzu że chcesz kasę za drugim razem no to niestety mogą naprawić. Jak zaznaczyłeś to ja bym chyba nie odbierał tego i im maila wysyłał, że mają mi dać kasę. Do tego wrzucił jakiś paragraf i powinno wystarczyć.
  • Odpowiedz
@ksiak: Reklamacje składałem telefonicznie i wyraźnie kilka razy zaznaczałem że chce zwrot kasy i na stronie w zgłoszeniu to jest i jest to nawet z jednej z moich odpowiedzi, dlatego mnie to zastanawia. W piątek dostałem info na maila, że po diagnozie naprawią, dodzwoniłem się i jakiś konsultant powiedział, że nie wie co się stało, ale nie powinno być problemu z oddaniem kasy jego zdaniem tylko musi to przekazać do opiekuna
  • Odpowiedz
Cześć @Robert_California! Nie odnotowaliśmy żadnych problemów jeżeli chodzi o kontakt z naszą Infolinią. Najlepiej będzie, jeżeli skontaktujesz się poprzez zgłoszenia (RMA) na stronie, możesz również napisać do nas na priv i przesłać szczegóły - numer RMA, będziemy weryfikować opisaną sytuację.
  • Odpowiedz