Wpis z mikrobloga

Algorytm logowania do #hestia jest wspaniały. Zgłosiłam szkodę telefonicznie, otrzymałam numer szkody. Na mail dostałam wiadomość że mam się zalogować na iHestia bo tam coś mam wypełnić Jest nawet link, super, spróbujmy.

Sprawa została zakwalifikowana do obsługi w ramach tzw. procedury uproszczonej (bez oględzin). Prosimy o przesłanie poniższej dokumentacji poprzez formularz dostępny na stronie www.ergohestia.pl, wówczas opiekun podejmie decyzję o dalszym postępowaniu w procesie likwidacji szkody.


Wchodzę, wybieram kolejno Obsługa szkody -> Informacje o szkodzie -> Szkoda zgłoszona z polisy majątkowej, komunikacyjnej, osobowej.

Mam podać imię, nazwisko i pesel. Ok zrobione. Otrzymuję komunikat.

Jesteś już naszym klientem. Zaloguj się do osobistego konta w portalu iHestia.


Ok to wracam do logowania. Nie wiem kiedy korzystałam z tego konta, nie znam loginu ani hasła ani też maila na jaki było stworzone. W okienku mam wpisać Login (nie email - mam tylko 5 więc jakoś bym odgadła) i hasło (mając e-mail próbowałabym jednej z kombinacji które stosuję.

Jakie mam opcje jak nie znam loginu i Hasła?

Logujesz się pierwszy raz?

Ta opcja oczekuje że podam login. Może do rejestracji? Spróbujmy, otrzymuję komunikat

Dla podanej nazwy użytkownika konto zostało już aktywowane albo nie istnieje w systemie.

Czyli co, zostało aktywowane albo nie istnieje. Czyli hej, wpisałaś login, ale takiego konta nie ma albo jest, więc sory, tu nic nie załatwisz :D

Nie pamiętasz hasła?

Tutaj również mam podać nazwę użytkownika.

Potrzebujesz wsparcia?

Przekierowuje na dział wsparcia telefonicznego :).

A że wsparcie teraz nie pracuje, zostaje mi próbować jutro. Pewnie tak to obejdę, ale to chyba niezbyt dopracowany mechanizm jak sądzicie? Wystarczyłoby umożliwienie przesłania polecenia resetu hasła na e-mail jak to ma większość dostawców usług.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dzięki wielkie za pomoc z tym PESELem, bo też się o to rozbiłem. xD
Tak to jest jak się robi stolec zamiast UX. Mogli chociaż napisać: "podaj PESEL".
  • Odpowiedz