@Twojstary_miliard Jako, ze jeszcze nie mam załatwionego leasingu na auto to mam do Ciebie pytanie - jak to auto z tą skrzynią zbiera się na starcie? Nie ma dużego laga? Szczerze powiedziawszy jeździłem tym autem i wydawało się że jest ok, tylko raz przy włączaniu się do ruchu auto zareagowalo wolniej niż bym chciał i zastanawiam się czy ten typ tak ma czy to po prostu moje odczucie. Człowiek się naczytał
@ludlum: zależy od tego jak operujesz przepustnica, normalnie rusza i rozpędza się dosyć spokojnie ale wystarczy mocniej nacisnąć na pedał przy starcie i zawsze rusza pierwszy na światłach :) ja się przesiadłem z 1.0 MPI wiec dla mnie różnica kolosalna, zawsze jest ten zapas mocy do wyprzedzania, przy dynamicznym przyspieszaniu wyraźnie czuć aktywacje turbo po przekroczeniu Ok 2200 obrotów :)
@ludlum sorry że nie odpisałem wcześniej, jakoś przeoczyłem że odpisałeś. Na co dzień jeżdżę komfortowym Accorem 2.4 z automatem, i po stłuczce dostałem tego Civica na zastępcze. W żadnym wypadku nie odczułem tego jako przesiadka w dół. Śmiało widzę go jako następce mojego auta. Ilość miejsca podobna, silnik mega zamulony w zwykłym trybie skrzyni (jakby miał ze 100km) ale dzięki temu bezgłośny. Jest trochę twardszy od mojego Accorda ale i mniej
#civic #honda #samochody #motoryzacja
Komentarz usunięty przez moderatora
jedyna wada cvt to ograniczenie maksymalnej prędkości z 220 do 200km/h jakbyś chciał się przez Niemcy przejechać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Na co dzień jeżdżę komfortowym Accorem 2.4 z automatem, i po stłuczce dostałem tego Civica na zastępcze. W żadnym wypadku nie odczułem tego jako przesiadka w dół. Śmiało widzę go jako następce mojego auta. Ilość miejsca podobna, silnik mega zamulony w zwykłym trybie skrzyni (jakby miał ze 100km) ale dzięki temu bezgłośny. Jest trochę twardszy od mojego Accorda ale i mniej