Wpis z mikrobloga

Countdown Final Zone -> Wykonałem w mojej grze kolejne prace. Dzięki testom @NightMore usunąłem sporo błędów w tym kilka krytycznych. W dołączonym filmie możecie zaobserwować zmienione wyświetlanie nazwy przeciwnika po najechaniu na niego celownikiem, nazwa jest o stałym rozmiarze bez względu na odległość (zmienione to co było wcześniej). Dodałem indykator niskiego życia poniżej 30%, tło życia pulsuje. Nie będę w grze umieszczał apteczek więc zamieściłem mechanizm podobny jak w cod warzone, po ustaniu ostrzału, życie się samo zregeneruje. Widać również czerwony indykator trafienia przeciwnika oraz przycelowanie pod prawym myszy zmieniający FOV kamery (zrobię, że będzie płynny). Ponadto z większych wykonanych prac, usunąłem serwerowy błąd przydzielania do pokoi. Usunąłem błąd strzelania przez ściany. Poprawiłem działanie smug widoczne u innych graczy. Zwiększyłem siłę rzutu granatem i poprawiłem powtarzalność rzutu. Zwiększyłem prędkość poruszania się. Dodałem kolejne hitboxy obecnie to glowa, korpus, miednica, kończyny i stopy, każdy z nich ma inne obrażenia. Usunąłem jeden efekt wybuchu granatu. Poprawiłem działanie drabinek i uzupełniłem brakujące drabinki. I jeszcze poprawiłem sporo innych drobnych błędów, których nie warto wspominać. Założyłem już konto na steam dla tej gry, czekam na weryfikację jak będzie wszystko gotowe dostaniecie linka do gry. #countdownfinalzone #gamedev #unity3d
dziki_dziki - Countdown Final Zone -> Wykonałem w mojej grze kolejne prace. Dzięki te...
  • 4