Wpis z mikrobloga

Cześć,

Przymierzam się do zakupu roweru dla siebie. Jestem w temacie totalnie zielony więc chcę się poradzić, obecnie robię tzw. „Research”, ale wszystkie pomocne rady wezmę pod uwagę :)

Moje wymagania : chcę żeby był uniwersalny i do lasu od czasu do czasu wjechać, jakieś bardziej polne drogi, ale też chodniki, miasto. Chciałbym żeby był wykonany solidnie, a ewentualna eksploatacja nie przebiła kosztu roweru :D dorzucam jeszcze zdjęcie jaki rodzaj mi się podoba.

Mam też pytania : czy firma ma jakieś znaczenie, jak to z przerzutkami, hamulcami, wagą, rozmiarem ramy, kół itd. Na co zwrócić szczególną uwagę?

Mam do wydania 3.5-4k i raczej chciałbym się w tym zmieścić, ale jeżeli pojawi się coś wartnego dopłacenia to jestem w stanie dołożyć. Chciałbym żeby rower posłużył mi te kilka lat.

Nie wiem czy dobrze taguje, ale :p
#rower #rowery #rowerowyrownik
źródło: comment_1612351436GojYKSFlLv89MHijQRUMU9.jpg
  • 15
@Luasek: Z takimi samymi założeniami wychodziłem w maju zeszłego roku. Po głębokim riserczu, jako uniwersalne rozwiązanie wybrałem Gianta Roam 1, jesienne błocka skłoniły mnie do założenia szerszych opon 29" z agresywnym bieżnikiem, które zmieściły się bez problemu i zasuwam cały czas. Gdybym mieszkał w górach, to pewnie wziąłbym typowe MTB, ale na wielkopolskie lasy nie potrzebuję obecnie większego skoku amortyzatora.
Mieści się w Twoim budżecie, gdybym miał wybierać jeszcze raz, to
źródło: comment_1612358820gNcb80iIan9OUjtBsECnEH.jpg
@Luasek: Tylko to bardziej będzie szosa/gravel więc na asfalt i jakieś szutrowe polne drogi. Więc w lesie jazda po korzeniach odpada raczej.
Natomiast najbardziej universalny to jakiś MTB. Mam od jakiś 7 lat kross hexagon 3 i nie było z nim żadnych problemów.