Wpis z mikrobloga

#raport #pracbaza #it #zarobki
Wycinek z raportu Hays z 2021, oczywiscie raport ch..y jak zwykle a nawet bardziej, bo political correctness przesiąkło już nawet w ten rejon, wymagajacy rejestracji przy pobieraniu, oraz manipulowany tak by zakłamywać rzeczywistość (akurat to ostatnie to czysto subiektywnie, niemniej...) Zawsze jednak warto się zapoznać, "w każdym kłamstwie może być ziarno prawdy".
Oo-oO - #raport #pracbaza #it #zarobki
Wycinek z raportu Hays z 2021, oczywiscie rapo...

źródło: comment_1612254093vuMEEDcUMCnfIryEkN5PkY.jpg

Pobierz
  • 11
via Android
  • 0
@vladowme moim zdaniem właśnie przekłamane. Najzabawniejsze, że większość ludzi może jedynie bazowac na opiniach swoich i znajomych, bo nie prowadzą sondaży. Jednak oczywiście glownym celem i sponsorem takich sondaży są firmy, którym zależy by tak manipulować potencjalnymi pracownikami by mieć podstawę do tłumaczenia tym mniej pewnym siebie i swojej wartości - "no ale pacz mirek, płacę ci nawet więcej niż średnia rynkowa, gdzie indziej będziesz miał tak dobrze jak u mnie?"
via Android
  • 0
@vladowme

2st

masz na myśli 1st czy 2nd? ( ͡º ͜ʖ͡º) nie no, nawet jak się (podkreślam, moim zdaniem) manipuluje takimi sondażami to na bazie średniej, więc "nie wiem ale się wypowiem" - sądzę ze nawet na 2 linii można dostać tyle i więcej, jeśli akurat jest potrzeba, nie mogą obsadzić stanowiska lub jakieś niszowe cudo.

Niemniej, ten pseudorynek pracownika jednak moim zdaniem będzie się pogarszał, bo
@Oo-oO: Błąd, chodziło 2nd*. Tak jak się znam na zarobkach pokroju SD i HD tak niestety nie mogę się wypowiedzieć nt. zarobków w branży programistycznej- słyszałem ale bez potwierdzeń. To jest kwestia jak wchłoniesz pewną gałąź IT i bazujesz.
@Oo-oO: Zasadniczo się różnią.

W rozwiązaniach typu helpdesk stosowane jest reaktywne podejście do świadczenia informatycznej pomocy technicznej. Właścicielem danego incydentu od momentu zgłoszenia aż do samego końca jest zwykle analityk pomocy technicznej mający bezpośredni kontakt z klientem. W zależności od tego, co zostało uznane za najistotniejsze, wyznaczeni analitycy często wykonują wszystkie zadania związane z zarządzaniem problemami, zarządzaniem zmianami i zarządzaniem wersjam

W rozwiązaniach typu „serwisdesk” oprócz zarządzania incydentami są dodatkowo realizowane
via Android
  • 0
@jakis_login o proszę bardzo pouczające, dziękuję. Choć osobiście staram się unikać jak zla, bo jednak rzadko się zdarzało mi trafić na kompetentnych ...serwisantów? Helpdeskowców? ;) pracowników linii.
@Oo-oO: agent service/help desk ;) Zdarzyło mi się pracować w service desku. Generalnie spoko fucha, da się zarobić, ale mało rozwojowa. Dlatego w dużych firmach na tych stanowiskach są duże rotacje.