Aktywne Wpisy
![mirko_anonim](https://wykop.pl/cdn/c0834752/321ea7dc2985c2bfbf21a6b5598af7c3220625c6954fbbc0a440b525befed626,q60.png)
mirko_anonim +65
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Chłop pracuje fizycznie, ale dostał propozycję awansu. Przejście z "fizycznego" na "umysłowego" (stanowisko kierownicze). Były pewne wymagania i warunki, które chłop spełnił po krótkim przyuczeniu.
Niestety w trakcie wprowadzania na nowe stanowisko zaczęło się pojawiać coraz więcej nowych problemów i spraw, z którymi chłop w ogóle by nie chciał mieć do czynienia. Na zasadzie "żaden awans i żadna podwyżka nie przekona mnie do tego, żeby na co dzień zajmować
Chłop pracuje fizycznie, ale dostał propozycję awansu. Przejście z "fizycznego" na "umysłowego" (stanowisko kierownicze). Były pewne wymagania i warunki, które chłop spełnił po krótkim przyuczeniu.
Niestety w trakcie wprowadzania na nowe stanowisko zaczęło się pojawiać coraz więcej nowych problemów i spraw, z którymi chłop w ogóle by nie chciał mieć do czynienia. Na zasadzie "żaden awans i żadna podwyżka nie przekona mnie do tego, żeby na co dzień zajmować
![7ujMejster](https://wykop.pl/cdn/c3397992/7ujMejster_RjjpdBOhIv,q60.jpg)
7ujMejster +250
Wycinek z raportu Hays z 2021, oczywiscie raport ch..y jak zwykle a nawet bardziej, bo political correctness przesiąkło już nawet w ten rejon, wymagajacy rejestracji przy pobieraniu, oraz manipulowany tak by zakłamywać rzeczywistość (akurat to ostatnie to czysto subiektywnie, niemniej...) Zawsze jednak warto się zapoznać, "w każdym kłamstwie może być ziarno prawdy".
źródło: comment_1612254093vuMEEDcUMCnfIryEkN5PkY.jpg
Pobierzmasz na myśli 1st czy 2nd? ( ͡º ͜ʖ͡º) nie no, nawet jak się (podkreślam, moim zdaniem) manipuluje takimi sondażami to na bazie średniej, więc "nie wiem ale się wypowiem" - sądzę ze nawet na 2 linii można dostać tyle i więcej, jeśli akurat jest potrzeba, nie mogą obsadzić stanowiska lub jakieś niszowe cudo.
Niemniej, ten pseudorynek pracownika jednak moim zdaniem będzie się pogarszał, bo
W rozwiązaniach typu helpdesk stosowane jest reaktywne podejście do świadczenia informatycznej pomocy technicznej. Właścicielem danego incydentu od momentu zgłoszenia aż do samego końca jest zwykle analityk pomocy technicznej mający bezpośredni kontakt z klientem. W zależności od tego, co zostało uznane za najistotniejsze, wyznaczeni analitycy często wykonują wszystkie zadania związane z zarządzaniem problemami, zarządzaniem zmianami i zarządzaniem wersjam
W rozwiązaniach typu „serwisdesk” oprócz zarządzania incydentami są dodatkowo realizowane