Wpis z mikrobloga

@typowyhomar: rozprawa, dlaczego ta gierka umarła w załączniku. Generalnie, to zagorzali gracze, tacy jak ja, siedzący przy tej grze naprawdę wiele godzin, chcieli grać z ludźmi, którzy preferują normalny tryb rozgrywki. Niestety, wiele osób zmigrowało na serwery, które oferowały coś więcej niż czysta rozgrywka: podwójny skok, nowe skórki, #!$%@? VC ze zmienionymi tekstami.
Generalnie puryści nie chcieli przechodzić na serwery, w których panowała większa dynamika tej gry, gdzie współpraca była stawiana
wariacikzciebie - @typowyhomar: rozprawa, dlaczego ta gierka umarła w załączniku. Gen...
@wariacikzciebie: rozprawa

Kompletnie się nie zgadzam. Jak dla mnie to, że powstało coś takiego jak ET Legacy zawdzięczamy tylko i wyłącznie temu, że gracze "niszczyli" grę. Grałem w ET niemal od samego początku i powiedzmy sobie szczerze, klasyczna rozgrywka była super ale w życiu gra nie dociągnęła by na niej więcej niż 4-5 lat. Podział na etpro i etpub był konieczny ponieważ rozgrywka musiała zostać podzielona na tych z profesjonalnej sceny
@typowyhomar: zauważyłeś, że ten wpis już sam w sobie jest tendencyjny i po prostu obrażam w nim ludzi, którzy zarżnęli tę grę? Byłem tam i widziałem co się dzieje, gadałem większością sceny w tamtych czasach i też widzieli co się dzieje. Pograłem, fajnie było, nie wracam, bo podwójny skok mnie nie kręci, wolę taktyki i strategie, które wymagają poważniejszego podejścia i spójnej stylistyki, a sama gra istnieje teraz tylko dlatego, bo
@wariacikzciebie no to wchodzisz na fearless assassin's albo na teammuppet gdzie dużo starych gwiazdi zamykasz mordę masz tam podstawowe mapy jak i dodatkowe oraz pojedynczy skok. Dużo osób w tamtych czasach podzieliło się na różne mody jakie wyszły, potem opuścili grę tak jak csa 1.6, zwyczajnie im się znudziła