Wpis z mikrobloga

Panowie taki problem, rodzice zamówili do media expert jakąś tam pierdołę, miało to już dawno być w sklepie (i jest) ale wg. Systemu ta rzecz dalej jedzie. Dodam że zamówienie opłacone.
- w sklepie nie wydadzą bo nie mamy kodu (bo nie dostaliśmy bo to teoretycznie dalej jest w dostawie)
- infolinia nic
- na mailu odpisali że dołożą wszelkich starań
Co robić?
Pieniędzy nie ma, towaru nie ma(znaczy jest w sklepie xD) kodu nie ma
#problem
#zakupy
#rtveuroagd
#pytanie
#pytaniedoeksperta
#mediaexpert
#kiciochpyta
  • 5
W każdym systemie się zdarzają takie bugi. Trzeba wyjaśnić z infolinią, muszą to przesłać dalej do działu zamówień, ale ogólnie zaraz po tym powinno od razu zatrybić. Poza tym z tego co mi wiadomo to mają możliwość ręcznego sprawdzenia i edycji statusu. Więc zadzwonić i zasugerować coś takiego. Jak Pani słuchawkowa sama tego nie zasugerowała to może jakaś nowa kasia i sie uczy. Z Media Expert problemu być nie powinno. Możesz też