Wpis z mikrobloga

@Student_AWAS: Potwierdzam to z bookingiem. Wiele razy korzystałem i różnie to bywało. Czasem wszystko w systemie a czasem wielkie zdziwienie "kto Pan jest" i dzwonienie z wyjaśnieniami. Przerzuciłem się na airbnb bo preferuje mieszkania od hoteli i jestem z tej decyzji bardzo zadowolony ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Lonate: jako osoba, ktora pracuje od 8 lat w hotelarstwiez musze przyznac, ze to nie wina bookingu, tylko hotelu. My tez jak np. Mielismy overbooking i nie bylo dla nich pokoju mowilismy " booking nie przekazal panstwa rezerwacji ". Sam booking dziala jak w zegarku.
@Kuutod: Jak byłam w Ibis w Warszawie to akurat przede mną małżeństwo z dzieckiem miało jakiś problem z rezerwacja, chyba nie pokazało dziecka. Potem podchodzę z mężem, rezerwowaliśmy dla dwóch osób z śniadaniami i okazało się, że śniadania są tylko dla jednej osoby xD