Wpis z mikrobloga

@dizzydom: Nie, ale sprzęt trzeba dostarczyć zabezpieczony porządnie.
P.S W sklepie może Ci ktoś coś mówić o braku oryginalnego opakowania ale nie masz obowiązku go posiadać.
  • Odpowiedz
@dizzydom: Wyłącznie rękojmia do sprzedawcy.
Żądaj wymiany na nowy :) oczywiście nie zgodzą się (nadmierne koszta) i wyślą serwis. Serwis pewnie skontaktuje się i poprosi o szczegóły.
Potem zapewne wymieni matrycę (co nie jest takie złe, wymiana to kilkanaście minut).
Pamiętaj żeby po wymianie sprawdzić sobie czy ekran poprawnie wyświetla obraz - np. przygotuj sobie wcześniej jednolite w kolorze obrazki na pendrive (tło niebieskie, czerwone, zielone i przede wszystkim szare)
  • Odpowiedz
@dizzydom: A jeszcze z ciekawości - uruchomiłeś program odświeżania pixeli z menu LG? Warto by sprawdzić żebyś mógł z czystym sumieniem powiedzieć sprzedawcy i serwisowi że to wykonałeś.
  • Odpowiedz
@dizzydom: Przeczytaj na stronie sklepu z którego zamawiałeś jaką stosuje politykę. Na stronie RTVEuroAGD napisali, że sprzęt można oddać w sklepie. Reklamację składa się przez konto internetowe lub możesz zrobić to osobiście w sklepie.
  • Odpowiedz
@dizzydom: ja mam w OLEDzie to pod ustawienia obrazu -> dodatkowe ustawienia -> ustawienia panelu oled i tam jest odświeżanie, ale wątpie, żeby w tym wypadku pomogło.

a co do sposobu realizacji reklamacji to nie będę ci mówił jak masz żyć, ale ja bym to robił przez producenta bo to po prostu wygodniejsze. i tak 90% usterek kończy się wymianą panelu
  • Odpowiedz
sklep bez gadania ma mu zwrócić kasę jeśli tego zażąda


@YogiYogi: Tak będzie ponieważ w polsce obsługa klienta jest na najwyższym poziomie XD

Taka naprawa gwarancyjna ma to do siebie, że może potrwać długo, bardzo długo.


@YogiYogi: Naprawa z rękojmi też może potrwać długo, bardzo długo. 14 dni to oni mają na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Naprawę mogą sobie przeciągać.
  • Odpowiedz