Aktywne Wpisy
![rybsonk](https://wykop.pl/cdn/c3397992/rybsonk_qNQv1jsqip,q60.jpg)
rybsonk +19
Ostatnio gadałem z kumplem o gierkach i czasach podstawówki i tak mnie naszło, że aż zrobię ankietę. Mireczki, jaka gra jest dla was pierwszą która przychodzi do głowy gdy myślicie o dzieciństwie? Głosujcie w ankiecie:
#gry #grypc #ankieta #ciekawostki #grajzwykopem #gryparatowaniapoziomu
#gry #grypc #ankieta #ciekawostki #grajzwykopem #gryparatowaniapoziomu
Gra dzieciństwa to:
- GTA V 9.5% (160)
- Fortnite 2.2% (37)
- Minecraft 13.5% (229)
- Roblox 2.6% (44)
- League of Legends 6.7% (114)
- Fallout 4 1.5% (25)
- Skyrim 6.9% (117)
- Inna (napisz w komentarzu jaka) 57.1% (967)
![InkedHellcat](https://wykop.pl/cdn/c0834752/f6d4f67ca741bd03aa0c51e5346885f2b99fc14f704e4148eae2959df1ace734,q60.png)
InkedHellcat +240
Kupujesz kartę graficzną za cenę trochę poniżej średniej rynkowej.
- Oferta zakupu z odbiorem osobistym ale masz 550km więc pytasz sprzedawcy czy by nie wysłał.
Sprzedawca konto na allegro ponad 13lat.
Sprzedawca pisze że ok tylko że nie był przygotowany na wysyłkę i ma stare konto podpięte pod payU a śpieszy mu się ze sprzedażą więc prosi o wpłatę na konto.
Sprzedawca wysyła wszelkie dane, robisz przelew i to w sumie na
- Oferta zakupu z odbiorem osobistym ale masz 550km więc pytasz sprzedawcy czy by nie wysłał.
Sprzedawca konto na allegro ponad 13lat.
Sprzedawca pisze że ok tylko że nie był przygotowany na wysyłkę i ma stare konto podpięte pod payU a śpieszy mu się ze sprzedażą więc prosi o wpłatę na konto.
Sprzedawca wysyła wszelkie dane, robisz przelew i to w sumie na
![InkedHellcat - Kupujesz kartę graficzną za cenę trochę poniżej średniej rynkowej.
- ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/e32f7cd2d624bacabff1953f1dfe7eb4c1ef8ac9e47a30614d07168b1f65317c,w150.jpg)
źródło: rsz_1obraz_3
Pobierz
To taki koleś, który opisał jak to się stało że Anthem od BioWare był takim niewypałem. Teraz Jason napisał artykuł dla Bloomberga wyjaśniajacy co stało się z Cyberpunkiem 2077. Rozmawiał z 20 byłymi i obecnymi devkami, którzy pracowali nad grą.
Skrót wniosków z artykułu poniżej.
- Cały proces planowania był skopany od początku do końca, praca nad grą była jednym wielkim bałaganem
- Cedep jednocześnie robił grę i technologię (silnik) na której była oparta - developer porównał to do jazdy pociągiem, majac przed sobą ekipę która dopiero kładzie tory. Gdyby kładli je na kilka miesięcy zanim jedziesz, to byłoby w miarę okej, ale oni kładą je dosłownie pod twoimi kołami. To zrodziło mnóstwo problemów.
- Gra została zapowiedziana w 2012 i była w pre-produkcji do późnego 2016. Pod koniec 2016 Badowski kazał dokonać resetu wszystkich założeń i praktycznie cała praca poszła do kosza. Cały 2017 był tak naprawdę poświęcony na planowanie gry od zera. Doprowadziło to do wielu spięć i odejścia sporej cześci ludzi którzy pracowali nad Wiedźminem.
- Studio łatało braki kadrowe ludźmi z zagranicy, co dalej pogłębiało spory wewnętrzne. Generalnie do samego końca Cedepowi brakowało po prostu ludzi którzy by "dowieźli".
- Wśród developerów panowało mocne poczucie że firma skupia się bardziej na marketingu i zachwycaniu prasy niż na developmencie gry. Mnóstwo wysiłku szło we wszystkie materiały marketingowe i PR.
- Demo z 2018 to praktycznie w całości fejk - gra wtedy praktycznie nie istniała w jakiejkolwiek grywalnej postaci. Stąd też wiele rzeczy które znajdowały się w trailerach nie trafiły do finalnej gry - po prostu nigdy nie istniały poza trailerami.
- Gdy ogłoszono pierwotną datę premiery na kwiecień 2020 to developerzy myśleli że to żart - według ich przewidywań, nawet przy szalonym tempie pracy i crunchu gra byłaby gotowa na przełomie 2021/22.
- Iwiński w nowym "przeprosinowym" filmiku kłamie mówiąc że firma nie spodziewała się że wystąpi aż tyle bugów, zwłaszcza na starych konsolach - developerzy mówią że te problemy były zgłaszane, ale parcie na premierę było zbyt wielkie i nikt nie słuchał.
Co cóż. Link do artykułu po angielsku macie powyżej. Jak widać niektórym serio się uroiło że są jakimiś mesjaszami gemadevu i skoro zrobili jedną świetną grę to są już Rockstarem. Pokrywa się to też z moimi przypuszczeniami - Cyberpunk pewnie jeszcze pare miesięcy przed premierą był pofragmentowany i dopiero na ostatniej prostej został złożony do kupy. Jak coś nie działało to po prostu to wywalano, stąd brak AI, NPCe mówiące o rzeczach które się nie działy i cała masa innych pierdółek. Po prostu nie udało się na czas ukryć że spora część gry została wywalona do kosza żeby to w ogóle odpaliło.
Przykre.
#cdprojektred #cyberpunk2077 #gry #konsole #pcmasterrace
źródło: comment_1610792934XdBo5ey9CHdAWCjtOE9Uzj.jpg
PobierzJak w każdym dużym projekcie IT.
@Kozajsza: Ściany może są pancerne, ale w wielu budynkach filary, barierki, itp. się rozwalają akurat.
@Kozajsza:
https://m.youtube.com/watch?v=VVhYT36s6D8
@Reepo: Nad CP pracowało ponad 1000 ludzi. 700 to sam CDP a reszta to firmy zewnętrzne jak QLOC, Crunching Koalas czy Testronic.
No ale też kim jesteś żeby mówić innym na co
Komentarz usunięty przez autora
@NapalInTheMorning: A co w tym takiego śmiesznego i nieprawdopodobnego? CDPR tą grą rzuciło jawne wyzwanie Take Two Interactive. Rozgrywka idzie o setki milionów dolarów rocznie - na tyle liczony jest mniej więcej przychód Take Two Interactiwe z GTA online i RDR2 online. CP2077 Online ma szans przejąć sporą część tych przychodów.