Wpis z mikrobloga

@bombelek_proboszcza: Nie sluchaj się że M52 ma w ogóle nie brać - jak bierze coś typu 100/200mL na 1000km to problem może leżeć w odmie albo w wątpliwej jakości oleju. U mnie M52B28 brało właśnie koło 200ml/1000, wymieniony zestaw odmy + przejście na olej o bazie w pełni syntetycznej (Meguin 5w40), zrobiłem już 7k a stan nadal taki sam. Dopóki nie zostawia dymka to jest w miare OK.
@bombelek_proboszcza: bardzo polecam sam mam już 8 lat 2.8 z 2000 i gdyby nie ruda wogole bym sprzedaży nie rozważał. Ma prawie 360 tys i nic oleju nie pije. Dużo lepsze zawieszenie na polskie drogi niż f11 która tez mam. Jedyne co może męczyć to śmierdząca klima z która nikt w Trojmiescie nie potrafił sobie poradzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@bombelek_proboszcza: Zestaw odmy to odma + dwie rurki które do niej idą. Samą odmę warto wymieniać tak co 3/4 wymiany oleju, rurki rzadziej. U mnie były już popękane - części OEM BMW wyszły koło 450 PLN z tego co pamiętam, kupowane w salonie.

napaliłem się a potem będzie jak zwykle, 8k do włożenia xD


Tu dużo zależy jak traktujesz auto, czy wolisz mieć zrobione na tip top, czy po prostu zależy
@bombelek_proboszcza: Na chwilę obecną nic. Przejechała w rok 45k km ( ͡º ͜ʖ͡º) no i jest bezwypadkowa, możesz przykładać 15 różnych mierników - na całym aucie jest pierwszy lakier i zero rdzy. No i najważniejsze - 404 vanos not found.